GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Da har vi ombestemt oss, igjen... vi skal vente med å prøve på neste baby en stund til, muligens ett heelt år (eller til våren)! Fordi eg er midt i utdanningen, skal ta fagbrev som helsefagarbeider, har allerede enn sønn på 1,5 da, så skal kose meg eksta me han. Håper vi tar det rette valge, selv om vi begge har veldig lust at det ikke skulle være for mange år mellom gutten vårs og nestemann, jaja.. Sikkert ikke så mange som har lakt merke til meg her den siste uken, men eg har vert her, opptil flere ganger daglig til og med.. Eg håper at spiren sitter inne hoss dere alle sammen kjempe snart, spesielt de som har vert her inne lenge.. Lykke lykke til Ikke noe lurt for babysyke meg å være her inne lenger, men kommer nok til å se litt av og te. Har jo lakt merke til noen nick, så blir spenneden for meg også å se når dere får det til.. Lykke til igjen!
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 takk for det:) Lykke Lykke til med utdanning, dere velger nok riktig fordi dere er enig..man kan ikke få alt man ønsker seg når man vil, greit at litt ligger til rette for det å: sees forhåpentligvis ikke(med tanke på at jeg blir gravid og beveger meg over til 1 tri om en liten stund hehe håper jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå