Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter i spenning på oppdatert historie....fikk jo med meg at vi fødte samme dag,men har ikke sett noe til deg her inne etter det!

Har noen andre lest historie fra henne??? Jeg har vært litt opptatt med den nye prinsen, så jeg er ikke innom like ofte som tidligere!

Lykke til alle flotte gravide damer, og håper dere får en fantastisk fødsel når den først kommer!

Takk for meg her inne, sees snart på dinbaby.com

(synes faktisk det er veldig trist siden jeg aldri skal gå gravid igjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter igjen jeg.....

Skrevet

Hei nicoline3 !! har ikke fått skrevet fødselhistorie enda, vi kom hjem fra sykehuset idag..

Skal skrive historie om et par timer, må bare få litt orden på alt kaoset som har blitt hjemme, etter 10 dager på sykehuset... og ikke minst få matet lillemor innimellom :-)

Skrevet

Oi.....10 dager på sykehuset....ikke gøy!!! Håper alt er bra med lille prinsessa og at dere nå kan nyte tiden som kommer hjemme!

Vi har hatt en tøff start med lite melk, kraftig bleieutslett og mye skriking,men nå har vi vel endelig begynt å finne en rytme!

Veldig koselig at du har tatt turen inn hit igjen. Har vært super spent på historien din og tittet innom her nesten daglig for å se etter deg!

Ta historien din når du har ork og overskudd! Nå vet jeg jo at dere har det bra og er hjemme igjen, og det er det viktigste!! :)

Velkommen hjem klem fra meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...