Gjest Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Tenkte det kunne vært artig med tråd her hvor vi skriver symptomer osv DPO ( dagene etter EL) ...
Gjest Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Begynner jeg.. 1PP etter SA 5 DPO - veldig trøtt, mye utflod 6 DPO - Brunaktig utflod når jeg tørker meg, mørke ringer rundt brystvortene ( har aldri hatt dette før så blir litt mistenksom) 7-8DPO - Brysten er tunge, føler meg gravid men tør ikke å håpe på noe.. Drømte rart i natt...
Vi2+1?19 pp Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Jeg hiver meg på her jeg:) 4 DPO- et skarpt stikk nederst til høyre i magen 6 DPO begynte å få litt ømme puppe 9 DPO (i dag) har så ømme pupper at jeg blir irritert når jeg kommer borti fordi det gjør så vondt. Men jeg har ingen mørke sirkler og ingen synlige blodårer. Har begynt å få litt murringen i magen i dag. Men tør egentlig ikke å håpe jeg PP 15, men PP 1 ette laparoskopi forrige måned.
villmusa Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 tintin82 : Vil ikkje gi deg falske forhåpninga men eg blei faktisk gravid etter 1 PP etter laparaskopi )) (og vi hadde prøvd i ca 3 år). Har nå en herlig sønn på 2 år :-)
*tru* Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Slenger inn noen symptomer jeg også 7 DPO Hyppig vannlating 7 DPO Tørste 8 DPO Større bryster 9 DPO Oppblåst mage. 10 DPO Trøtt 15 DPO Sult følelse
Gjest Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 4 DPO: Trøtt som en gris. ny glød (sier mannen min).
*Emilie* Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Jeg holder ikke tellingen på dager (DPO) da dette er 1. pp - men jeg har kjent en rekke symptomer siden ett par dager etter EL. Mye stikninger på høyre side neders i magen og i korsryggen og ved hofter, noe halsbrann (som jeg aldri har ellers), hyppig vannlating og kortere lunte (pleier kun å ha det når jeg har mensen - ikke før). IKM er på torsdag, så det blir spennende å se om den dukker opp. Kommer nok ikke til å teste før... men vi får se om jeg holder ut :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå