Gå til innhold

Hengevugge; purnatur, leander, byssanlull o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med noen av disse, eller lignende?

Har ei lita på 1 år og 10 mnd. Har termin om 40 dager med neste. Synes det virker greit med en hengevugge til den minste. Forrige gang hadde vi vanlig vugge på stua. Men er litt redd at søster skal klatre opp i vugga sammen med babyen. Ser for meg at det er tryggere med en vugge som henger fra taket.

Vil gjerne høre hvilke erfaringer dere har med slike typer vugger. Pluss og minus med de dere har sett/prøvd/hørt om.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen med tips??

• 2 uker senere...
Skrevet

Endte opp med å kjøpe purnatur. Så får vi se om babyen liker den. To uker til termin.

Vugga er veldig fin da :) Og større enn jeg hadde trodd...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Blir Leander på oss:) tips: Bebito i Trondheim selger dem med 25% rabatt nå! Løp og kjøp! Tenkte på denne vugga til nr to, men syns den var litt kostbar.. Nå er det tredjemann som blir den heldige...;) Den fås jo både med krok og stativ, så bruken blir veldig fleksibel.

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan anbefale "Den indiske babyvuggen" fra laidback.no Vi hadde den hengende i stuen med nr 2. Gleder meg til å henge den opp til nr 3. Den er helt fantastisk:-) Du kan kjøpe ekstra kroker til den, slik at du kan ta den med deg fra rom til rom. Feks fra stuen til kjøkkenet.

Lykke til:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Leandervugge!:) Sjekk Finn. Jeg fikk tak i "billig" der.

• 5 uker senere...
Skrevet

Leandervugge! Hadde den til nr 1 og er så glad for å finne den frem til nr 2 nå. Ser at du allerede har kjøpt vugge, men til evt andre interesserte som stikker innom tråden, så anbefaler i alle fall jeg Leandervuggen :-)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har hørt at Leander er veldig bra, gir barnet samme bevegelser som inne i magen.

Vi får Leander i gave fra mormor :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi skal kjøpe Hübsch hengevugge, den er såå fiiin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...