Gå til innhold

Hva har dere i livvidde-mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at dette skulle være under 80 cm? ellers så hadde man en helserisiko... Hjelp sier jeg bare da :P

Skrevet

Og hvor måler man så dette livviddemålet??

For jeg er over navlen 84, men over magebelte over 90 :S sukk og atter sukk.. Hvordan få det...

Skrevet

Jeg målte akkurat nå, er 79 cm, jeg skal få bort magen altså. før jeg ble gravid var jeg 71 cm, og da var jeg i grunnen fornøyd. Nå er det 10 mnd siden junior ble født, og jeg vil ha bort magen!

Skrevet

77 cm..... huff og huff...

Skrevet

68 cm på smaleste stedet ( rundt midjen),

Og 79 cm rundt største stedet ( rett under navlen).

Skrevet

81cm på meg, hjelp en cm over hi,hi ;)

Skrevet

78 cm nå. Var oppe i 86-87 før jeg begynte å trene i slutten av mai. Målet er å komme ned til ca 72 cm +/-, da ser jeg veldig bra ut så vidt jeg kan huske ;-)

Jeg er 173 cm høy da, synes det blir litt unyansert og bare spørre etter midjemål og ikke høyde. En normalt slank person på f.eks 160 cm vil nødvendigvis være vesentlig mye smalere om midjen enn en normalt slank person på f.eks 175 cm.

Skrevet

Vet ikke...bryr meg mest om BMI og trivselsvekt. Min BMI er nå 2I,7 og det er sunt og bra. Vil helst ned en kilo til og stramme opp litt. 2 år siden siste svangerskap og jeg gikk opp 22 kilo i begge svangerskap med tre år i mellom. Klarte å gå ned kjempe fort etter første, men andre har tatt litt lenger tid...Men er snart i mål :-)

Skrevet

12:19 som var 81 cm rundt livet, jeg er forresten 178 høy ;) Takk for at du nevner høyden Alva ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...