Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette? Har hatt uendelig mye med kynnere (100-200 per dag) i mange måneder nå. Har hatt litt mindre i det siste men trodde det var at jeg fikk endelig slappet av når jeg begynte i permisjon. Men de siste dagene har jeg nesten ikke hatt kynnere selvom jeg har slitt meg litt ut som har vanligvis resultert i at de kommer ganske hyppig. Litt nysjerrig om noen har opplevd noe lignende? Trodde egentlig de ville bli litt hyppigere på slutten :) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, nei her er det bare mer å mer på slutten.. var edt med førstemann å... men det må jo være deilig, å slippe disse kynnerne... e kan jo være slitsomme til tider ;) Men ikke hørt om det før nei.. =)

Skrevet

Klager ikke, det er deilig å endelig ha et overskudd som ikke blir sugd opp på kynnere. Men enda en dag i dag nesten uten kynnere. Maks en gang i timen som er helt utrolig :D .

Begynner å lure på om det har noe med å gjøre at jeg har sovet en del mer og bedre de siste dagene enn de siste 4 månedene.

Skrevet

Synes også jeg har mindre kynnere nå, men de jeg har er muligens litt kraftigere/vondere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...