Gjest JuniGull2010 Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Hva gjorde dere og hvor lang tid tok det før det forsvant?
Trultetryne Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Prøv å smøre med babyolje før bading. Det hjalp her ihvertfall.
bitthen Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Jeg smørte med aderma-krem... Borte var det...
Tremo Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Smørte med olivenolje om kvelden og badet han om morgenen. I tillegg børstet jeg han med en veldig(!) myk børste. Forsvant i løpet av noen dager.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Olje og bruke en "lusekam", dra forsiktig over hver kveld, pass på at du bare tar det som løsner lett selv, så det ikke blir sårt. Etterpå kan du bare vaske bort alt det som blir sittende igjen løst i håret. Forsvant ikke helt før etter en liten måned her, men kom bare tilbake litt i ny og ned da.
Mayline Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Babyolje før bading hjalp bra her også.Er helt borte nå enda han hadde masse.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Ok! Takk for svar! Vi har forsøkt litt med babyolje, men det har ikke forsvunnet. Nå har vi kjøpt kam og børste, da prøver vi igjen! Bitthen: Hvilken Aderma krem bruker du? Jeg har blitt anbefalt den kremen hvis babyen får tørr hud, men jeg så det var så mange å velge mellom på apoteket!
Nikki 75 Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Jeg bruker også babyolje og kam. Nå har han ikke så veldig mye, så det meste forsvinner med én "behandling", men det kommer tilbake etter en stund.
Baby-mai-2010 Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Ja, du kan kjøpe salisylsyre olje 2 % på apoteket. Det står som regel i hylla med babyprodukter og er for spebarn. Gutten min hadde sinnsykt mye av det og fikk tips av en frisør. Det krever sikkert et par behandlinger, men jeg så kjempeforskjell etter første gang:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 Samme skjedde her. Kom tilbake nå og da. Og varte en god stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå