Gå til innhold

Disse stikningene...

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva betyr det når det stikker så innmari der nede? Skjönner jo at han treffer noen nerver, men det höres ut som flere her inne mener det har noe med modningsprosessen å gjöre?

Og på hvilken kontroll er det de begynner å sjekke ståa der nede? altså GU?

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Hei, er førstegangs selv, så ingen ekspert, men har disse stikningene jeg også, og det er nok modning ja, altså att det "mykner opp" nedi der!? kanskje!? hehe.

Har også hatt noen episoder hvor det kjennes ut som skikkelig stikninger i urinrøret, fler som har opplevd det? Hodet er festet, og jeg tok urinprøve i går som var helt fin!

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Jeg tenker at det er babyen som beveger seg ned i bekkenet som gir klem på nerver og det er jo bra modning det! men vet ikke om dette er tilfelle, altså, synes det høres tilforlatelig ut. Jeg har også stikninger, er 36+5 i dag og babyen har ikke festet seg ennå.

Skrevet

Jeg har gått til lege under begge mine svangerskap, og der er det ihvertfall ikke vanlig prosedyre å sjekke åpning osv før termin, altså ingen GU eller sjekk av modning. Er nok ikke så veldig vanlig tror jeg, som man kan få inntrykk av her inne, at leger/ JM sjekker så mye før termin dessverre..

Skrevet

tror ikke det er vanlig å sjekke sånt før termin.

stikningene er nok babyen som borer seg nedover ja... vondt vondt til tider, men positivt likevel, for at de presser nedover kan vel bare bety positive ting tenker jeg... i diss fødeklare dager.... :-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er 35+4, har også opplevd litt sånn UVI-fölelse de siste dagene, ikke hele tiden men av og til. Kjennes plutselig ut som det svir skikkelig i urinröret. Så da er det vel en del av prosessen tenker jeg, når flere opplever det samme ;-)

Uff, jeg som lovet meg selv ikke å bli så ufattelig utålmodig mot slutten, men jeg kjenner at det begynner å röyne på...jeg er jo så spent på lille prinsen der inne!!

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Det er lov å være utolmodig! Vi har jo ventet fryktelig lenge på disse små nå, og da er det lov å begynne å bli spente :D

Jeg og får den uvi følelsen bare av og til, akkurat som det støter til nedi der! Jaja, hodet er festet her, så han skrur seg vel nedover!

Har et lite spm til, hehe, jeg tenker som så at det er like greit å spørre på andres tråder, så slipper jeg å lage ny hver gang! hehe :P

Dette er litt merkelig, og det er lov å le av meg!! Men innimellom nå de siste dagene, så har jeg hatt en litt sånn følelse av at det "kiler" oppi skjeden, sånn rundt ved tappen liksom!? Nesten samme følelse som når det kiler i magen, bare der inne liksom! heheeh..opplevd det før eller? HAHA

Skrevet

jeg er 27+4 og har hatt disse stikningene selv ett par dager kombinert med andre ubehag! Da jeg ringte føden fordi smertene var så sterke fikk jeg bare beskjed at det er fordi livmoren strekker seg hurtig og at ja barnet borrer seg nedover og treffer nerver, men ingen ting om festing??

nå blir jeg nervøs igjen. hehe

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Men hvis barnet borrer seg nedover må det jo nesten feste hodet tror jeg?

Jeg har ikke kjent sånn kiling inni skjeden, men i kveld har jeg värt så heldig å stifte närmere bekjentskap til symfysen min...det kjennes nemlig ut som den rives fra hverandre når jeg går...mmmm....tenker det er deilig å ha bekkenlösning...og er veldig glad for at jeg har värt spart frem til nå. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...