Gå til innhold

Når spretter navlen ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært så fasinert av den navlen som "spretter" ut på slutten av svangerskapet. Gjør den det på alle? Når skjedde det med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, hos meg spratt den ut allerede i 1.trimester denne gangen, så her har den vært utsprungen en god stund allerede gitt;) Men er visst ikke hos alle at den spretter ut i det hele tatt vet jeg, pga navlens form/ utseende.

Skrevet

oisann.... jeg er 29 uker nå, og merker bare at navlen er litt mer "løs" enn vanlig (hele magen er stram og fast, mens navlen er rar og løs) Kanskje den ikke spretter ut da... Mye rart man lurer på gitt:)

Skrevet

Nei, spretter ikke ut på alle. Min kom ikke ut i første svangerskap, og ser ikke ut til å gjøre det denne gangen heller :)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Hehe, her begynte den sakte men sikkert å vli rar i midten av 2 trim. Nå har jeg liksom ikke noe navel lenger, bare en rar hudfold/"ballongtut" midt på magen! Har et arr fra en operasjon som lå akkurat i kanten der navelen begynner å gå innover, det er nå sånn 3-4 cm bortenfor hele navelgreia..hehe!

Skrevet

Min spretter ikke ut. Har den djupeste navle. Ser ikke bunn engang. Dette er fjerde svangerskap. Måtte sikkert hatt firlinger i magen før den poppet ut :)

Skrevet

Min er vel mer flat enn ute nå, men det kommer litt ann på igrunn... på hvordan hun ligger, fra dag til dag! Noen dager har jeg utover navle, andre dager er den helt flat, kanskje til og med litt innover, men stort sett har den en liten "tapp" som stikker ut mens resten er rett.,.. Og sånn har det vært i mange uker... morsomt å se på mens vesla sparker på navlen, da går det slik: utover navle, innover navle, utover navle, innover navle, utover navle, innover navle helt til hu gir seg :P

Skrevet

Hos meg har den ikke kommt ut, hverken i dette eller i det forrige svangerskap.. Heldigvis!!! Har helt navlefobi, og det skulle gjort seg om navlen i tillegg hadde stått ut i tillegg.. Synes navler rett og slett er skikkelig ekle, t.o.m navnet NAVLE er ekkelt..

Skrevet

Jeg er 36 uker nå, og navlen har ennå ikke sprettet ut :o) Den har gjort det i alle de 6 andre sv.sk..til forskjellig tid.

Har en teori o at den ikke er ute denne gangen fordi jeg har lagt på meg en del mindre enn de 3 siste sv.sk. Selv o magen er stor, så har den vært strekt ut enda mer tidligere :o) Aner ikke om det er derfor, men høres litt logisk ut at det kan ha noe å si jaffal :D

Skrevet

Min spratt vel ut i 1.trimester en gang... blæh! Jeg avskyr magen min på grunn av den navlen...

Skrevet

Hehe, her spratt navlen ut allerede i 1.trimester:):)

Skrevet

Min har ikke spretti ut, men har nok blitt litt grunnere. Er 36 uker på vei.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Min varierer også litt etter hvordan han ligger og hvor full jeg er i magen ellers...men rent generelt er den skikkelig flaaat, jeg har også et arr som tidligere lå rett ved siden av navlen men som nå er tre cm unna...hihi...jeg har hatt piercing i navlen siden jeg var 14, så jeg er veldig spent på om jeg får et sånt stygt arr som mange får :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...