Gå til innhold

Brio Go vs. MB Urban Jungle

Anbefalte innlegg

Jeg har Go nå og er veldig fornøyd med den men har så lyst på Urban Jungle. Tenkte derfor å selge Go'en og kjøpe en UJ. Noen som har prøvd begge og hvilken anbefaler dere? Og hvor mye kan jeg ta for en ett år gammel veldig pent brukt Brio Go sportsvogn, svart med hvitt understell?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142171609-brio-go-vs-mb-urban-jungle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå selges jo nye Go for rundt 5000,- av de billigste og vet det har vært litt vanskelig å selge de brukt. Har du den nye modellen med fast fempunkts-sele kan du være heldig å få opp under 4000,- for den , har du modellen med løs sele tror jeg du vanskelig får over 3000,- jeg hadde personlig ikke ville ha kjøpt den uansett pris..

Har selv UJ og har hatt litt lyst til å prøve Go, men sverger nok til den uslåelige kvaliteten til UJ og beholder. Kjøpte en pent brukt 06-07 modell for et år siden og den er like fin! Triller nesten av seg selv gjør den også ;-)

IKKE selg Go-vogna di! Den er myye bedre enn Urban Jungle som kun er fremovervendt, og det er noe herk! Ungene skal være ganske store før du kan ha de vendt fra deg hele tiden. Jeg har hatt begge vognene men det er kun Brio Go som ble værende :D

jeg er enig med anonym over- bestilte først UJ fordi den er jammen stilig, men bakka ut fullstending da det gikk opp for meg at barnet blir sittende feil vei når bagen er borte (allerede 6mnd) Husker fra de to andre barna våre at det var veldig viktig for oss at de satt med ansiktet til oss iallefall til de var to år. Jeg har derfor bestilt Brio Go i stedet nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...