Gå til innhold

Sædcellene lever i 6 dager eller noe!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sier at de kan leve inni der i 6 dager eller noe slikt..... og at det er derfor man kan bli gravid fordi om man har sex inntil 6 dager før El.... MEN har ikke dere andre følelsen av at d kommer ut ved neste dobesøk!? Altså, jeg ligger jo der som anbefalt i en halvtimes tid etterpå...... med rompa på pute!! Men hvis det er på dagtid da, sp gidder jeg ikke ligge så veldig lenge, så det blir jo til at jeg omsider går på do...... da kommer det ut.......

Er saken at noen av de svømmer skikkeli langt oppi eller!? Og at det som kommer ut bare er en del av de!?

hahah mye rart en skal gruble på!! Har EL på mandg, har vært litt negativ de siste dagene, for jeg fikk pluttselig litt elslim mye tidligere enn antatt..... så da ble jeg frustrert over å ikke ha "kontrollen.... samtidig som billistrimmel EL gav meg negativt..... MEN SÅ i dag fikk jeg EL slim ja..... (ekkelt å kalle det SLIM) ja ja, uansett, detstemmer bedre, for da er det nok riktig som jeg tror at EL er den 9... hadde rekna 14 dager etter 1 dag mens, men det blir ikke riktig...... det er heller 14 dager før forventet mens!! Og da stemmer det med EL på 9 eller 10!! Så vi er i gang!! Har SÅ troa da, lurer på hvordan det blir for meg om det ikke blir..!? Huff... ja ja, må jo bare tro at det blir!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spermen lever opptil 6 dager ja :) De svømmer fort så skal ikke mange minuttene til før de er godt på vei, har ikke noe å si om du går på do, jeg trodde også at man tisset ut alt :-P Hehe^^ Men masse blir igjen der.. Lykke til med prøvingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...