Gå til innhold

??Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sluttet på p-plaster for litt over en mnd siden. Etter to/tre uker fikk jeg symptomer som kvamle, tretthet, stikking i nedre del av magen, oppkast ovs..

Jeg tok en test dagen etter forventet mens, men den var negativ, men mensen uteble..

En uke etter IKM, fikk jeg en blødning. Friskt blod, like mye som vanlig mens, men veldig klart og friskt...

Jeg dro derfor til lege, og han var så sikker på at jeg var gravid, han ble overrasket over at testen vi hadde tatt var negativ, og mente det fortsatt kunne være for tidlig å teste fordi han trodde jeg var for sensitiv for testene?:S Han mente at jeg hadde hatt en festeblødning, for det kunne være like mye som vanlig mens..(den varte i ca 2 dager).

Han sa jeg skulle teste denne helgen (2 uker over IKM), men den var også negativ..Og hvis den var negativ ville han ha meg inn på ultralyd, for han var så sikker.. men jeg går rundt og tenker på dette hele tiden..

Hva tror dere? Noen som har opplevd det samme?! Er så forvirra

Håper på svar! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet på pillen i juni, og hadde symptomer som ømme og større bryst, kvalme, tretthet, fort sliten.. ja, det er vel det jeg kommer på. Jeg forventet mens på torsdag, men fikk det i går, fredag. Jeg har også tatt mange negative tester. Skal til jordmor på mandag og snakke med henne for jeg har aldri hatt disse symptomene i forbindelse med mens.

Må innrømme jeg nå fikk et lite håp når jeg leste dette, men jeg tviler egentlig på at jeg er gravid. Tror ikke festeblødning skal komme så sent jeg altså. Men det blir jo spennende å se på UL da om du faktisk er gravid siden legen din er så sikker i sin sak.

Skrevet

Tok ikke legen hcg-blodprøve på deg? Det syns jeg jo han burde gjort...

Skrevet

Har heller ikke hatt slike symptomer i forbindelse med mens:/

Og når jeg kastet opp fikk jeg et stort håp om at jeg faktisk var gravid, men har hatt så mange negative tester, så jeg er så forvirra..

Skal ta en test i morgen tidlig, og er den negativ så er det ultralyd..

Kan jo tenkes at du er gravid selvom du har fått en blødning. Har lest om endel som har hatt vanlige menstrasjoner ganske lenge i svangerskapet...kanskje en hormonell blødning?

Krysser fingere for både deg og meg!:D

Skrevet

Jeg spurte om å ta blodprøve, men han sa at det tok lang tid før jeg da fikk svar, så vi tok en vanlig urinprøve, og den var da altså negativ :(

Skrevet

Får se hva jordmoren sier på mandag :) hadde vært utrolig artig om jeg var gravid, men har ikke store forhåpninger. Er veldig forberedt på at det virkelig er tr som er kommet på besøk.

Du får ha lykke til og holde oss oppdatert! :)

Synes også det var merkelig at han ikke tok hcg-blodprøve på deg.. Men lykke til hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...