Gå til innhold

Kan du ta en titt på meg Frida :)

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg fikk heller prøve å starte ett eget innlegg i håpe om at du kanskje har mulighet å ta en titt på meg :)

Min kjære og jeg venter vårt første barn sammen i slutten av jan, fra tidligere forhold har jeg Dominick som nå er 3,5 år :)

Dominick,kjæresten og jeg er veldig nysgjerrig på hvilket kjønn som gjemmer seg i magen min..Vi har faktisk samme ønske alle 3 om hvilket kjønn vi håper på at den lille er <3

Termi er jeg usikker på siden jeg ennå ikke har vært på ordinær ul,men disse terminkalkulatorene på nette viser et sted mellom 26-30jan.

Jeg har jo bursdag 14 jan mens Dominick har bursdag 18 jan, kommer den lille kanskje til å komme i nærheten av de..vi hadde håpet på 22jan :)

Jeg er født: 14.01.83

Vi setter veldig STOOOR pris på om du tar deg tid til å svare :)

Ha en fin helg videre :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142170800-kan-du-ta-en-titt-p%C3%A5-meg-frida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:

Mulig det ble litt mye informasjon her, så kan godt hende jeg skriver utifra hva du ønsker og ikke hva jeg får inn. Om du skjønner:P

Men skal forsøke

Tror dere vente en jente, føler hvertfall mye rosa,

Tror hun vil komme den 20. januar.

Har sønnen din mørkt hår, kortklippet, litt liten av vekst muligens. Men normal ellers. Veldig "barnslig" ansikt. om jeg kan si det sånn. Mener at han ikke har sånn voksenuttrykk liksom:P

Tror han er litt pappagutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...