Gå til innhold

Nå har jeg sett det også. RETRO bilstol....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det setet der er ikke brukendes til annet enn ren utstilling...

Utrygt, ulovlig, ubehagelig, dyrt og stygt !!

Skrevet

HI her.

Ja, det var det jeg mente å få fram.

Skrevet

Det er jo ikke godkjent, så får håpe ingen tenker på å ta det i bruk.

Skrevet

Burde bli raportert til finn! De ønsker nok ikke å ha ting som ikke er lovlig i bruk på sidene sine.

Skrevet

Jeg hadde noe som lignet det der, bare uten sete.

Helt like, oransje 5 punkt seler, som ble festet baki bilen med noen bolter.

Satt på pute i midten, med den selegreia. Hatet det intenst husker jeg, hehe.

Født på 70 tallet ja.

Skrevet

hehe, helt nytt sete fra 1974!?

Skrevet

Jeg er litt imponert over at det var 5punktseler i 1974. Mener det bare var 3punkt på setet til datteren min som er født i 1989 (eller kanskje jeg husker helt feil).

Jeg er født i 1970 og satt i et sete som var hektet over framsete i bilen, (dette var før nakkestøttenes tid) uten noen som helst sele.

Men det er vel litt optemistisk av denne selgeren å tro at han får solgt dette setet for 900 kr.

Skrevet

Jeg er født i 85 og satt i 5punktsete

Jeg er imponert over hvor soldig det så ut.

Er det forovervendt?

Skrevet

Hehe, jeg synes det var kult.

Men det spørs vel hvor sikkert og behagelig det er...

Skrevet

Jah, det er jo klart at det er viktigere å være retro og tidsriktig enn å tenke på barnets sikkerhet.

Og så 900 kr, da du.

Skrevet

En bilstol skal ikke være KUL! Den skal være sikker.

Skrevet

Ro deg ned.

Jeg kan synes den er kul så mye jeg vil. Elsker Retro.

Jeg ville selvfølgelig aldri kjøpt denne stolen til mine barn.

Jeg snakket utelukkende om hva jeg syntes om utseende på stolen. Jeg regnet med at de som leste hva jeg skrev forsto at jeg ikke ville hatt en slik stol når jeg skriver "men det spørs hvor sikker og behagelig den er"....

Noen folk her inne....

Skrevet

Jeg har sendt mail til dem om at hvis de ikke sletter annonsen, blir den rapportert til finn. Det er skammelig at noen kan oppfordre til bruk av et slikt sete, de kan jo i verste fall forårsake dødsfall hvis noen som er lite informert tar setet i bruk!

Skrevet

..Takk og pris!

Det er godt en av dib-damene tar ansvar og får slettet styggdommen en gang for alle.

Skrevet

Stilig!!! Flott for noen med veteranbil fra ca samme år, som vil ha en helhetlig stil. Selvfølgelig skal man ikke ha barn i det, men til veteranbilutstillinger er det jo drittøfft og kan få en veteran familiebil til å se enda kulere ut. Hvorfor reagere på annonsen, det er jo ingen som har så mye som antydet at den skal brukes til å ha barn i...

Skrevet

Slette annonsen? Dream on! Det er ikke noe galt med annonsen jo, kun enkeltes oppfatning av den. Det er jo et antikk klenodie han selger her, ikke en bruksgjenstand. Derav prisen...

Skrevet

Da burde det vært publisert under bilrekvisita / tilbehør eller anrikk.

Ikke barneutstyr og barneseter.

Skrevet

Enig, blir så opgitt over noen av damene her inne noen ganger.

Skrevet

Du får politianmelde forholdet under avdelingen "de som legger ut annonser under feil emne på finn torget". Avdelingen ligger ved siden av avdelingen for "de som poster innlegg på feil forum på dib."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...