Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Tror dere Gro finner seg en mann og får barn nå? Det tror jeg...hehe
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Det får jeg inderlig ikke håpe. Gro er et flott forbilde for mange homofile ungdom. Statistisk sett er vel ikke det så stor sjanse for det. De færreste går tilbake til en gutt etter at de først har vært sammen med en dame. Så lenge det ikke dreier seg om nysgjerrighet og utforsking. Men har fått intrykk av at dette har vært et seriøst forhold som har vart over 5 år. Blir spennende å se......
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Jeg er mer spent på om Gro blir sammen med Anja Edin, da sistnevnte visstnok også er nysingel og ikke så ulik Katja Nyberg av utseende Har forøvrig sansen for både Gro og Katja, virker veldig alrighte begge to!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Hun utagerende bergenske jenta er vel fortsatt sammen med den tøffe snowboarderen Terje Håkonsen, og de har flere barn sammen?
kitty litter Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Mia Hundvin ja...hun var jo faktisk gift med Camilla Andersen en stund, men fant seg da altså en snowboardgutt og fikk barn med han..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Kunne ikke gitt mer faen. Hvorfor er det ekstra interessant når et homofilt par gjør det slutt? Jeg bare spør. Forsida på VGNett og DB.no i går kveld var ikke akkurat journalist-Norges stolteste øyeblikk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 Får håpe de finner kjærligheten uansett hva slags farge og fasong den kommer i!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 Gro er jo dritpen da, kom jo som et sjokk på de fleste mannfolk da hun sto frem som lesbisk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #9 Skrevet 7. august 2010 Kjendisforhold som etaberes og tar slutt blir vel alltid slått opp i pressen.......
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Mia har jo fremstått som bifil hele veien, og da er det jo slik at man har muligheten for å finne kjærligheten uavhengig av kjønn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #11 Skrevet 7. august 2010 Hehe da byr sjansen seg for meg når det gjelder Gro, hun er jo supersexy og jeg er jo bifil!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #12 Skrevet 7. august 2010 Gro er et flott forbilde for mange homofile ungdom. Hvorfor det?? Bare fordi hun er skeiv? Tåpelig at de plutselig skal være et forbilde for alle andre lesber bare fordi de kommer ut av skapet. De har ikke et ansvar av den grunn..og det er heller ikke noe hun ønsker.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #13 Skrevet 7. august 2010 Gurkle.. Anja Edin er bare så utrolig sexy! Skulle jeg vært med en kvinne, hadde det uten tvil vært henne .
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #15 Skrevet 7. august 2010 Hehe, ja, er et eller annet med henne .
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #16 Skrevet 7. august 2010 Syns Gro er et flott forbilde! Det er vel ingen som har sagt at hun er et forbilde på grunn av legning. Hun er jo først og fremst et forbilde i forhold til hva hun presterer på håndballbanen, for den personen hun fremstår som og fordi hun har mot og tør å stå for den hun er. Selvsagt har hun ikke noe ansvar for å fronte noen kamp, men hun velger også å være åpen og bidrar gjerne i homoblader. De fleste andre opplever vel heller ikke å ha den utryggheten til hvordan andre skal dømme din kjærlighet når man forteller at man har fått seg en kjæreste. Så å beskrive det som bare, stemmer ikke i mitt hode.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2010 #17 Skrevet 8. august 2010 Selvfølgelig er hun et fint forbilde pga hva hun presterer i sport og for sin person, men mer enn det ønsker hun ikke å være. Så hun er et flott forbilde for homofile ungdom fordi hun er flink i håndball mente du eller...? Og ja, jeg skriver bare, jeg er bare skeiv jeg og. Jeg kjenner Gro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå