Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 04. august kom endelig den lille gutten vår 8 dager på overtid.

Det hele startet med vannavgang, og fy flate så glad jeg er for at jeg var hjemme. Det bare fosset ut, og jeg trodde bare det var slik som skjedde på film altså...

Riene kom litt etterhvert, men de var ikke skikkelig effektive før etter 9 timer, og da var de plutselig så vonde og effektive at babyen var ute på 2,5 time...Jeg skrek etter epidural, men de hadde ikke kapasitet, så dermed fødte jeg uten.

Der og da var jeg ganske oppgitt pga det, men i ettertid føles det veldig godt å ha klart det uten.

Lykke til alle sammen....!!!! Jeg tenker spesielt på alle dere som går over tiden. Det er virkelig tøffe dager, men hold ut!! Pluselig går kanskje vannet med et splæsj!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE! . godt jobba, leen, :-) endelig!!!

jeg er åtte dager over og desperat nå.... håper virkelig noe skjer snart så jeg slipper å klikke fullstendig...

kan du sende meg litt fødestøv??

nyte tida med babyen din nå da :-)

Skrevet

Da har jeg sendt alt fødestøvet jeg har, så satser vi på at det skjer noe snart!!! Vi ses vel på dinbaby:)

Skrevet

Gratulerer! Jeg tar også til meg litt fødestøv:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kan tenke meg det er godt å endelig få møte lille prinsen! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! I min familie starter fødslene med vannavgang, så er veldig spent på om dette også gjelder meg :-)

Skrevet

Tusen takk :) 5 dagen på overtid nå..

Gratulerer så mye med prinsen!!!!

Kos dere så mye, misunnelig :)

Skrevet

Gratulerer masse med baby. Kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...