April11 Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 7. svangerskapsuke. I går og i dag har jeg vondt i magen, smerten minner meg om menstruasjonsmerter. Brystene er også ømme, tidligere var det kun brystvortene som var det. Jeg kjenner også at jeg begynner å få vondt i ryggen, korsryggen og oppover. Er dette unormalt?
Gjest Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Hei hei ) Jeg kjenner meg veldig igjen i dine beskrivelser. Jeg har hatt det sånn siden jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg er nå i uke 6. Om det er normalt eller unormalt vet jeg ikke, Jeg håper i hvert fall at det er det. ;o)
April11 Skrevet 7. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2010 Det gjør godt å høre at jeg ikke er alene, takk
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Har det ganske likt som deg.... skikkelige menssmerter, som om den er rett rundt hjørnet, og brystene kjennes nå ut som to jernklumper....skikkelig tunge liksom.....var sånn med førstemann og, så jeg går ut i fra det er helt normalt.... er 7+3 nå....
Raggy Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Har lest at dette er helt normalt og at det er mest vanlig de tre føste mnd. Vonde bryst og vond rygg kan jeg skrive under på at det er normalt, det har jeg hatt i alle mine tidliger svangerskap. Har 4 barn fra før av og mistet 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå