Gå til innhold

Vannaktig utflod - EL ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste at ikke alle har EL-slim, og da skal tolkte vannaktig utflod som fruktbart.. Er dette rett? Hadde nettopp 1 uke med vannaktig utflod, ble helt våt i trusa så måtte bruke truseinnlegg for å holde det tørt :S Dette var CD 16 tom CD 21... Syklus på 29 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nok stemme det =)

Skrevet

Det kan godt hende :) men egentlig vil eg tru at ikkje du har fullt så sein eggløsning med tanke på at syklus er 29 daga. Eg har 30 daga syklus og bruka å ha el ca på dag 16-17.. Prøv den eggløsningskalkulatoren sånn at du får opp ca når du har el, sjøl om den sikkert ikkje alltid stemme..

Menstruasjon bruka å komme 14 daga etter eggløsning. Så prøv å regne deg tilbake fra mens og 14 daga bak om du har skreve opp på kalenderen når du har hatt mens tidligare og kanskje om du huska om du kunne merke noe spesielt på den aktuelle dagen eller rett før :) eller regne fra ikm og 14 daga bak ;)

Eg bruka å ha tydelig el-slim som vare i ca 1 uke og forsvinne etter el..

Skrevet

Ja jeg har hørt at vannaktig utflod kan tyde på El men vanskelig å si..:)

Skrevet

Jeg har mye vannaktig utflod. Har alltid vært "plaget" med det. Blir jo våt rett igjennom til stadighet, og må unngå å gå med lyse stoffbukser, da faren for en våt liten flekk midt i skrittet er stor.

Hadde jeg ikke kjent at det kommer fra der det kommer fra, så hadde jeg trudd at jeg lekker urin.

Men jeg har EL slim utenom, så vet ikke helt hva dette betyr egentlig, men plagsomt er det iallefall. Kan ha det helt fra mens-slutt til EL, og deretter etter EL og frem til mens noen ganger.

Jeg håper jo at dette betyr at jeg er meget fruktbar, hvis det er slik at man skal tyde vannaktig utflod som det *krysser fingre*, for nå skal jeg igang med inseminasjoner om halvannen uke, og håper på klaff! :)

Skrevet

Hmm.. Merkelig altså :S

Men takk for svar alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...