Gå til innhold

Kan dette ha vært SA ?

IsabeII12

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå gått på p pillen i 40dager nå. Vi bruker egentlig kondom men siden vi skulle på badeferie så tenkte jeg det var det letteeste å gå på pillen slik at jeg kunne hoppe over menstruasjon. Nå har jeg pause slik at jeg skal ha menstruasjon, men idag da jeg skiftet tampong var det noe veldig rart noe...

Det så ut som en veldig tykk brun slim"hinne" men det så liksom ikke ut som det heller, så jeg ville se på det og da oppdaget jeg at det var en pose. den var ca samme lengde som en "rosa" tampong. Den var brun og ganske svart i "toppen" og inni var det som en liten rosa pose. Jeg har aldri sett noe slikt før. Kan jeg ha hatt SA ?

Fortsetter under...

hei!!

jeg kan nok ikke svare på om det var en sa, men det kan høres ut som om kan ha vært det... hadde du noen smerter i ryggen og magen før du oppdaget det? på min sa hadde jeg veldig mensensmerter og det kom ut en pose lignende greie, kom jo med litt blod og sånn.... hadde da blødd i flere dager i forkant....studerte den ikke, men den var nok litt større enn en rosa tampong, men det tenker jeg vil nok variere på hvor langt på vei en er, jeg var 7+3....

hvis jeg var deg ville jeg nok prøvd å ikke tenke alt for mye på det (lett og si...) har lest at 50 prosent av alle svangerskap ender i abort, og mesteparten av disse skjer uten at kvinnen merker det, og tar det som en vanlig menstruasjon.... du kan jo ta en graviditetstest dersom du føler at du må vite det... men det virker heldigvis som om kroppen din har ordnet opp selv, dersom det er en abort du har hatt....

lykke til videre, håper du ble litt klokere av dette......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...