Lunda med lillegutt Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Gutten vår viser allerede tegn på å være skeptisk til fremmede. Ved enkelte anledninger har han begynt å hyle hvis fremmede skal holde ham, og han lager grine-lepper dersom noen kommer for nær og snakker høyt. Kan ikke huske at jenta vår gjorde dette så tidlig som ved knappe 4 mnd. Andre?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Ja, hun har vært sånn hun her også rundt 4 mnd alder. Egentlig alltid vært litt skeptisk til fremmede. Hun er 10 mnd nå, og det har bedret seg.
Gjest Kira06 Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Jeg tror det kommer veldig i faser den første tiden. Frøkna her begynte såvidt allerede ved 3 mnd, men det gikk over etter en stund for å komme mer tilbake når hun var rundt 8 mnd. Og nå ved snart 11 mnd har hun plutselig blitt super mammadalt. Så tror det går i litt i bølgedaler dette her. Hos oss så virker det også som om det er enkelte personer hun reagerer mer på enn andre. Hun er f.eks super glad i høye, mørke og maskuline menn (noe hennes far allerede er litt bekymret for...hjelp!!!), mens nabodama som er super nett og feminin er visstnok farlig. Ikke så lett å forstå seg på disse små
BikkjeBisk Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Jenta vår ble skeptisk til fremmede rundt 3 mnd, noen av besteforeldrene blir litt fornermet av den grunn
Lunda med lillegutt Skrevet 7. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2010 Takk for svar- godt at det ikke bare er oss. Lillebror er generelt mer sensitiv enn søstra si synes jeg. En dag holdt pappaen ham på fanget, også rapa han (pappaen altså), tror dere ikke lillegutt satte i dét tarzan-hylet! Pappaen ble helt forfjamsa, er så vant til å rape og fjerte i hjemmets lune rede at jeg tror ikke han engang selv merka at han gjorde det. Vel, nå tenker han seg nok om neste gang, knegg knegg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå