Gå til innhold

hvilken pose til novemberbarn? voksi? skinn? lammeull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg går meg vill i jungelen av vognposer. Vi har en simo kombivogn, og jeg tenkte å bruke pose i vogna. Heller mest mot voksipose, for det virker greitt å ha noe som vokser med barnet og som er god og varm på vinteren- slik at man slipper å ha så ekstremt masse klær på babyen. Voksipose virker veldig dyrt, men det er jo gjerne en investering?

Erfaringer? Anbefalninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en brio-pose til første mann, var veldig fornøyd med den. Denne gang skal jeg sy voksipose selv :) Hadde veldig lyst på voksipose til første og, men de var ikke billige akuratt, nå får du de til under 2000.

Skrevet

Jeg har også vurdert voksipose... er ikke så glad i dun personlig, og har hørt at skinn kan bli litt kaldt i toppen når det ikke kan snøres skikkelig igjen (med tanke på skinn) men vet ikke om det stemmer. Tror vognposer generelt er ganske dyrt. På flust.no finnes voksiposer til ca 1700 kr, pluss evt sommerdel til 400 kr så man kan bruke den hele året. Er vel ment å kunne vare så lenge barnet sover i vogn iallfall, hvis jeg har forstått det rett.

Aner ikke hva slags erfaringer som er på voksiposer, men jeg tar også gjerne i mot råd :)

Skrevet

Jeg skal ha easygrow dunpose, venter oktoberbaby.

Den kom på 2. plass i tv2 hjelper deg sin test.

Meldte meg inn i www.babyglede.no, og da får jeg den til 800kr om jeg verver en person!:)

Den koster egentlig nærmere 2000kr i butikker

• 4 uker senere...
Skrevet

Heisann... jeg har lammeull pose, vanlig voksi pose og voksi pose som ser ut som boble sovepose...he...Absolutt mest fornøyd med gode "gamle" voksi posen.. den du bretter sammen eller hva jeg skal si..med knyting...den er litt dyr, men en god invistering...Så selger de fine poser på finn som ser helt ubrukte ut om det er en ide...og sverige er litt billigere om dere er der på handletur....:) Soveskinn under posen holder varmen bedre....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...