Gå til innhold

modningsakupunktur. hvor henvende seg? å priser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmora mi gjør det gratis hu...:o)

Skrevet

jeg går til lege, så hu gjør det ikke... fader asså... ;) har så lyst å prøve det =)

Skrevet

Søk på Gule sider etter hva som fins der du bor. I Oslo er det flere private akkupunktører som tilbyr modningsakkupunktur. Hvis du bor i Oslo kan jeg gi deg nr der jeg går.

Skrevet

Det er forresten dyrt. 700 første gang og 400 de neste. Jeg regner med å møtte gå 4-5 ganger. Går en gang i uka.

Skrevet

æ fikk henvisning fra legen som tok vekstkontrollen på mæ, så æ e på føden på sykehuset og får d gjort av jormødrene der, helt gratis.... har vært 3 ganger og ska tbake igjen i mårra. og på tirsdagen 10, på termin, ska æ på føden for igangsetting. ååå kor æ gleda mæ t å bli ferdig og får se lille gullet :o)

Skrevet

Du kan finne en NAFO-godkjent akupunktør her:

http://www.akupunktur.no/id/43

Prisene varierer veldig.. Her jeg bor, var det 600 kr for første timen, og etter det 250 kr timen.

Skrevet

Noen som har prøvd noen av disse stedene i Oslo?

Skrevet

Har vært to ganger på Familieklinikken på Majorstua. Dyrt som sagt, men han jeg går til virker flink. Trivelig sted. Etter første gangen merket jeg ingenting, men etter sist gang løsnet forstoppelsen ;) Har også fått litt mer mens-lignende murringer nederst i magen. Er 36+5.

Skrevet

Pumba78: Jeg skal på Markveien naturmedisinske i dag. Koster kr 500 første gang og kr 350 per gang etter det. Billigere enn Familie-Klinikken som jeg egentlig ville gå til men syntes ble for dyrt (hadde UL der og var veldig fornøyd, men som sagt syntes jeg det ble for dyrt)

Kjenner en som tar modningsakupunktur på Markveien naturmedisinske og hun er fornøyd. Håper å få noen nåler mot hovne bein og hender samtidig! Kan rapportere hvordan jeg føler meg i ettermiddag etter behandling :)

Skrevet

Oppdatering som lovet etter akupunktur i dag:

Jeg kan jo ikke ANE om dette fører til lettere fødsel og mer effektive rier - men jeg syntes det var veldig behagelig! En snill dame (utdannet sykepleier og akupunktør) på Markveien Naturmedisinske Senter i Oslo satte 4 nåler i leggene mine + i hendene (pga hovenhet). Så fikk jeg ligge der i 20 min og jeg sovnet nesten, hehe.

Har ikke merket kynnere e.l. etterpå, men det er jo like greit. Vil ikke plages med det uten at det er fødsel på gang ;)

Men hendene mine er myyyyye bedre allerede! Til og med så SER mannen min forskjell ("oi - du har jo fått ledd i fingrene dine igjen jo!") Det er egentlig grunn nok for meg for å fortsette med nålene. Skal tilbake fredag om en uke.

Betalte kr 500,- i dag og må betale kr 350,- per time fremover. www.mns.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...