Gå til innhold

'krysserfingrene'... 10 dager over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen jenter:)

Hvordan går det med dere? Har du født vimsa?

Nå føler jeg veldig med deg barbamamma.......håper at det blir en kontroll litt tidligere enn 11 dager over, det er jo helt horribelt.

Vi fikk en nydelig sønn i går:) De hadde estimert han til ikke å være over 4 kg så gjett om vi fikk sjokk når prinsen vår var veid.........han var 4876 gram og han hadde ingen intensjoner om å komme ut på en stund ennå sa operasjonslegen. Han sto fortsatt høyt oppe i bekkenet og legen bekreftet at det måtte ks til for å få han ut.

Stor gutt som krever mye mat så i dag spurte jordmora om han kunne få litt tillegg for han ble aldri mett.......så nå ligger han godt og sover ved siden av meg.

Sender dere begge to masse fødestøv:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer "kysserfingrene"!!!

Endelig fikk dere møte gutten deres:) Og takk og lov for at du slapp å prøve å presse ut en klump på 4876 gram, når det likevel måtte ks snitt til. Det hadde jo vært toppen av kransekaka etter den uka du har vært igjennom. Kjenner jeg blir litt misunnelig. Jeg vil også ha en liten tass som sover ligger ved siden av meg.

Gomler i meg fødestøv til jeg nesten blir kvalm her jeg sitter. Håper det hjelper, for fortsatt ikke noe tegn til fødsel her.

Og tusen takk for oppdatering. Var spent på hvordan det gikk med deg. Nå får du bare nyte den herlige babyen din. Håper du får en fin barseltid og ønsker deg lykke til videre!

Skrevet

endelig altså..... fy søren for en ventetid du må ha hatt, krysserfingrene... også wow, for en stor og flott gutt du har fått! endelig godt de til slutt klarte å bestemme seg for å ta vannet!!!

du har imponert stort med den rolige holdningen din... jeg stressa meg jo opp for alt nå på slutten.

men nå har vi født alle tre... endelig!!!!

så nå kan vi kooooose oss med vidundrene våre :-)

også ses vi kanskje på min baby???

grattttissss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...