Ennai Skrevet 7. august 2010 #27 Skrevet 7. august 2010 Termin i morgen Har en del kynnere som er ubehagelige/vonde og en del mensmurringer. Har hatt dette i en lengere tid, så tar det ikke som noe tegn på at ting er i gang.. Er (beklager språket) dritt lei og ser bare frem til kontrollen den 16. august og utsikten for å muligens bli satt igang. Dette starter ikke av seg selv iallefall, det er jeg hellig overbevist om!
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 7. august 2010 #28 Skrevet 7. august 2010 0 dager igjen, termin i dag :0)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 7. august 2010 #30 Skrevet 7. august 2010 25 dager her. Våknet i natt med ganske kraftige murringer i mage og korsrygg/hofte. Håper det er modningen som speeder opp! men jeg trives som gravid, så det er for så vidt ingen hast Tuppa har ikke festet seg ennå heller så det er greit å vente litt!
iok med sønn <3 Skrevet 7. august 2010 #33 Skrevet 7. august 2010 7 dager igjen Skal tro om han har tenkt seg ut neste lørdag Hadde vært utrolig kjekt, men går nok over noen dager sikkert... hehe
MizzaM Skrevet 7. august 2010 #36 Skrevet 7. august 2010 16 dager igjen her også...Men det er KS-datoen så den er rimelig sikker:D! Gleder meg:)! Lykke til:)!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 7. august 2010 #37 Skrevet 7. august 2010 12 dager igjen! ...leeeeiii
Lille_bie Skrevet 7. august 2010 #38 Skrevet 7. august 2010 7 dager igjen. Har begynt å vente ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå