Margarita -- Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 I begynnelsen av svangerskapet hadde jeg intense magesmerter, og dro på legevakten (hvor jeg fikk vite at jeg var gravid, og det IKKE var menssmerter jeg hadde). De varte noen uker fra uke 5- 7 ca, og etter det har det vært bra, bare litt murringer i ny og ne. I går fikk jeg sånn skikkelig vondt, lå bare å vrei meg i 20- 30 min, før det ga seg. Er akkurat som når jeg har mensen (har alltid vondt). Det har vært litt rart siden i går, litt ømt på en måte.. Burde jeg bekymre meg? Den lille sparker som vanlig, er 22+2 i dag...
sund Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Hvis du kjenner regelmessig spark og bevegelser ville jeg prøve å ikke bekymre meg. Det er mange smerter vi kan få når vi er gravide. Ei jeg kjenner trodde fødselen var i gang, og så viste det seg at det var luft i magen og delvis forstoppelse Ligamenssmerter kan gjøre veldig vondt, og når/hvis du får kraftige kynnere kan det også gjøre veldig vondt. Men hvis det kommer tilbake, eller du ikke kjenner bevegelser, ville jeg kontakta fødeavdelinga med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå