oppned Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg begynner å slite veldig med ryggen. Har mye smerter gjennom ryggen og har vansker for å sove. Om jordmor eller lege sender henvisning - har man da rett på gratis behandling? Eller i hvert fall kort ventetid? Fysioterapi eller kiropraktor..?
newone Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hei... Jeg hadde også problemer med ryggen og hoften siden starten av graviditeten. Fikk henvisning fra legen til Fysioterapi, tok en mnd før jeg fikk time. Og siden ingen av testene hun tok tydet på at det var bekkenløsning, måtte jeg betale egenandelen på 300 kr per time. Så gikk ikke der så lenge da det ble for dyrt..
oppned Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 hm.. ok, ja det er disse egenandelene. Bekkenløsning har jeg ikke. Det er altså kun det som dekkes helt? jaja, en time kan jo kanskje hjelpe mer enn ingenting i hvert fall. Men takk for tips!
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 det koster nok penger helt frem til man har nådd egenandelsgrensen, og at man da får frikort. grensen ligger vel på rundt 1500,.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå