Gå til innhold

Liten vannpytt, noe å bry seg om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg stod opp i morges så kom det helt ukontrollert noe ut der nede, nesten som ei kran ble skrudd på...det var når bare en bitteliten pytt og jeg er i grunn usikker på om det var fostervann eller urin da jeg ikke kunne kjenne akkurat hvor det kom fra... Det lukta ikke noe og hadde ikke noe farge...Men det var jo så lite, så da teller det vel ikke som at vannet gikk uansett? Jeg har på en måte lekki litt i hele dag, det ser nå litt gukaktig ut i fargen men klarer ikke finne noen lukt fortsatt...

hmm....underlig å man skal henge seg opp i detaljer men.

Er forøvrig i uke 37.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville da tolket dette som at du lekker fostevann, og da er det nok på sin plass med en telefon til føden.

Lykke til!!

Skrevet

alltid lurt å sjekke med føden tenker nå jeg. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...

Skrevet

Sjekk med føden, og hold oss oppdatert. Så spennende

Skrevet

hmm, det har ikke skjedd noe mer så det var nok bare et lite lure tegn som kom litt tidlig. BUUU! hehe...er jo litt tidlig ennå da, ho kan få lov å være der inne et par uker til.

HI

Skrevet

Ta kontakt med føden, hvis hodet er festet kan det være som en propp som gjør at det ikke kommer så mye vann om gangen. Hvis hodet ikke er festet kan det være skadelig for babyen. Best å sjekke for å være sikker! De lar deg gå opp til 2 døgn før de setter deg igang etter at vannet har gått hvis det ikke skjer noe av seg selv. Med meg gikk det noen timer før riene startet. Hodet var festet,så da kunne jeg bevege meg normalt etter vannavgang. Legg deg ned på sofaen og ring føden! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...