Nikki 75 Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg trenger en skikkelig harrysouvenir fra kanariøyene, fortrinnsvis Tenerife eller Lanzarote. Er det noen som har noe å selge?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 tenkte dette var en tråd om stygge souvenirer jeg så tenkte å fortelle om min. desverre er den ikke fra kanariøyene så kan ikke hjelpe deg. det er en gullgondol i plast fra venezia... ugh..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Hvor mye vil du gi for den? mannen min har en grisestygg treeske med verdens største sigar, fra lanzarote..... hehe, han sier han skal røyke hele om han vinner stort i lotto noen gang. (han blir sikkert sur om jeg skulle selge den men)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jeg har et esel til å oppbevare sigaretter i, der de kommer ut bak når du skal ha en.Men jeg vet ikke hvor den har blitt av,hadde jeg visst det hadde jeg gladelig betalt deg for å bli kvitt det :-)
Nikki 75 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2010 Ååå, kan du ikke lete etter eselet? Det høres ut som det er midt i blinken for meg (en gavespøk)...
Nikki 75 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 Gullgondol høres fantastisk ut! Skal gi lyd hvis jeg skulle få bruk for det
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Jo kan ta en gjennomgang for å se om jeg finner det. Er dessverre stygt redd for at det er blitt borte i flytting,men skal gjøre mitt beste!! Sier ifra om jeg finner det :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 Tipper den sigaren ikke er helt god når/hvis han en gang skal røyke den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå