Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Har kun fått ned "kjære ..... og ......" Har ikkje lyst å bare skrive gratulere med dagen... Kunne tenkt meg eit lite dikt eller noe sånt... Blir veldig glad viss noen kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Ønsker dere til lykke med dagen og fremtiden. Håper dere får en minnerik dag.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Oj, hehe.. Så ikke det med diktet før etterpå. Hva med å goggle dikt til bryllup?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Har googla etter dikt og alt men finner ingen ting fint... Er så masse "hjerte smerte" viss di skjønner.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 eg har pleid å skrive: Lytt til kvarandre,ver god mot kvarandre ,og ikkje lat små kvardagsproblem komme i vegen for kjærleiken.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 jeg skriver alltid : som oksen og kua i enga, håper dere passer bra i senga :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Den som gir seg er en dritt! Til lykke med dagen!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Kjære brud og brudgom Håper det går seg til Klemmer fra xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå