Nathalie'i'magen Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Er det veldig viktig at det er ca 37 grader, eller spiller det ingen rolle? Jeg koker opp vann som jeg har stående i en flaske på benken. Noen ganger blir min lille søte så sint når hun ikke får mat MED EN GANG av jeg ikke får varmet opp vannet (dvs det er romtemperert). Hun bryr seg ikke om det, og får ikke vondt eller luft i magen. Er det viktig at vannet er litt varmt, eller spiller det ingen rolle? Hun er 3 mnd..
Sweet Amber Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Det er ikke farlig å gi for kald mme. Det eneste som tilsier at det må være 37 grader er at ungene oftest foretrekker det og at det er samme temp som mm ville hatt:) Har måttet gi min jente romtemperert mme et par ganger selv og innbiller meg at hun gulpa litt mer etter det og hikka, men helsesøster mente at det var tilfeldig at hun hikket og at det er helt ok å gi romtemperert om ungen vil ha det. Det står også på pakken om du kjøper ferdigblandet at den kan serveres kald om man ønsker det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå