Gå til innhold

Vært på UL i dag :) <3 Har en liten jente i magen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på UL på sykehuset i dag. Er i følge menstermin 18 + 1 i dag - og det stemte på punkt og prikke også. Fikk beholde mensterminen min, 9 januar 2011 :) Den lille var av den aktive typen, turnet og stupte kråke til den store gullmedaljen der inne :) Jordmor lo godt hver gang hun prøvde å vise oss noe og vesla "stakk" av :) Var så utrolig deilig å se hvor aktiv og livlig hun var. Var ingen tegn til "tut" der, så jordmor var temmelig sikker på at dette var en liten frøken <3

Har handlet inn litt rosa til barnerommet i dag, + litt rosa klær *lykke* I morra skal vi på shopping for å ordne litt småting, har en samboer som synes dette er like morro som meg (heldigvis)

I kveld har jeg kjent masse spark deilig :) alt ble liksom så mye mer virkelig etter dagens UL. <3 lille jenta vår <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa :) Skal på UL om en uke! Gleder meg skikkelig. Er like langt som deg nå :)

Skrevet

grattulerer så mye med prinsesse :) har prinsesse jeg også ;)

Skrevet

Gratulerer =) Vi får også ei jente i begynnelsen av januar. Spennende!

Skrevet

Gratulerer med det fine resultatet, koz deg videre på en rosa sky:) Er så hyggelig og lese om vordene fedre som viser slik stor interesse......

Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer med en liten jente i magen:)

Jeg er 20+1 og har ennå ikke vært på ordinær ultralyd. Det blir ikke før på torsdag og da er jeg 20+6. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves (er det ikke slik ordtaket lyder??)

Jeg har vært på tidlig ultralyd, men da var det med kjønn så usikkert. jordmor trudde litt mer på jente, men det er alt for usikkert til at jeg vil tro det. Så nå er jeg veldig spent på hva de finner ut på torsdag :)

Kos deg videre med magen! :)

Skrevet

Så artig :) Gratulerer med ei lita prinsesse i magen :)

Håper vi oxo er like heldige å får jente denne gangen ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg er i uke 14 og fikk vite at det er jente der. Gleder meg veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...