Gå til innhold

Hvilke kosttilskudd/vitaminer tar dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv tar jeg folat og omega 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar også Lifeline Gravid =)

Skrevet

Lifeline Gravid her og, men de tyggetablettene som inneholder megnesium og kalsium klarer jeg ikke å få i meg, så da blir det ost og melk som erstatter den ;)

Skrevet

Folat og jern. Spiser ellers sunt og variert så regner med jeg får det jeg trenger fra maten.

Skrevet

Lifeline Gravid her også:)

Skrevet

Hm... Hva er det egentlig man bør få i seg når man går gravid? Var så flink til å sette meg inn i det der sist gang, men har vært litt sløv denne gangen.

Jeg tar omega 3, multivitamin og B-vitamin. I tillegg til å spise mye grønnsaker. Ifølge jordmoren er det nok. Men kanskje man bør få i seg noe magnesium og kalsium også? Drikker biola nesten hver dag, det holder kanskje?

Skrevet

Løvemor77:

Det skal ikke være nødvendig med kalsium om du drikker melk++ jevnlig. I følge min lege og jordmor da. Det beste er å spise gode råvarer, og det ser det jo ut som du er flink til :)

Skrevet

lifeline gravid? Ka det e og korr dåkker kjøpe det?

Skrevet

Se på høyre side av nettsiden her, der reklamerer de!! Kan bestille der :)

Skrevet

Eg tok min første GraVitamin i dag! :) Har tatt folat i nokre månader allereie.

Skrevet

Folat og Floradix Formula jerntilskudd. Og så spiser jeg masse grønnsaker og jernholdige matvarer. :-)

Skrevet

Lifeline gravid får du kjøpt på apoteket. Ja de store hvite tabl i lifeline er helt grusom! å ta. spes hvis du er kvalm i tillegg. og de er ikke aktuelle å tygge for min del hvertfall :) fysja meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...