Evigheten Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Altså, alt man skal bekymre seg over... Det er bare èn linje igjen på helsekortet, og den blir brukt opp på neste kontroll om en uke. Hva skjer når plassen er brukt opp? Får man et nytt?
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 da fortsetter de på et nytt ark :-) I mitt første svangerskap var helsekortet fullt etter 20 fullgåtte uker... he he. sånn blir det jo når det er litt ekstra komplikasjoner osv. denne gangen er det fullt nå, og jeg har ikke født ennå, men er en uke over termin, så satser på at de ikke trenger å begynne på nye ark... lykke til da :-)
Limuna Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Jeg fikk nytt ark for en uke siden. Det er ikke makent, men er et fortsettelsesark. Ikke noe å bekymre seg for
Evigheten Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 He he. Det var bra Så for meg at jeg ikke fikk flere kontroller, og heller ikke føde, og at mini må være der inne for alltid! Bare fordi ultralyddamene har brukt så mye plass. Det hadde vært trist...
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 he he,,,, det hadde jo vært en fin fin praksis det, å ikke la deg føde.. hi hi hi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå