Gå til innhold

Hvem har Termin i Oktober mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

23. oktober her, med gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har termin 28. oktober, venter gutt nr. 2 (med pappa nr. 2) :) Har en på snart 6. Er selv snart 27 og skal føde i Fredrikstad - er fra Drøbak. Gleder meg sånn!

Skrevet

23 år her, termin 26.oktober og skal føde på Ullevål:)

Skrevet

Venter en liten jente 14. oktober:)

skal føde på Volda sykehus

Skrevet

Jeg har termin 4 Oktober, venter da en gutt. Er 28 år, gift og har en gutt på 4 år fra før. Kommer fra Tønsberg.

Skrevet

Har termin 30.oktober. Er 34 år, gift,kommer fra vestlandet og venter 4. mann. Har gutt 13 år. jente 10 og gutt 7 år fra før. Venter gutt:)

Skrevet

Jeg har termin 28 oktober, og vi venter på en liten jente....

Jeg er 25, samboeren min er 26 og vi bor i Oslo. Dette er vårt første barn :)

Skrevet

jeg har termin 15.okt og vi venter en gutt. er fvårt første barn her, er 22år og skal føde i fredrikstad;D

deilig og lese om noen som er omtrent like langt på vei, og ikk bare en uke igjen;D

Skrevet

Jeg har termin 25 okt. Har en datter fra før på 2,5 år. Venter trolig en jente til :) Skal føde på A-hus og er 37 år.

Skrevet

Jeg har termin 28. okt. Vårt første barn etter lang tids prøving. Er 31 når lillegutt endelig kommer. Fra Stavanger.

Skrevet

Så morro at vi er mange som har Termin i Oktober:=)))

Skrevet

Termin 28. okt og venter en gutt. 28 år fra hønefoss.. vårt første..

Skrevet

jeg har termin 21 oktober venter en nydelig gutt :) er 22 år fra bergen

Skrevet

Termin 18.oktober.. st.olav... venter nr 3... en gutt.. har en jente fra før..

Skrevet

Har termn 3 okt. Venter 3 barn, en gutt. Har dra før jente på 9 år, gutt på 3 1/2 år. Samboer har har 2 jenter på 4 og 7 år. Bor i Steinkjer området.

Skrevet

har termin 7 okt og venter ei jente. Har to barn fra før,en på 10 og en på 3. Gleder oss masse:) Er selv 29 år og bor ved Lillestrøm, så føder på A-hus

Skrevet

Jeg har termin 27 oktober;) venter jente og har gutt fra før.

Skrevet

Eg har termin 9 oktober, er 31 år og venter ei lita jente. Det er vårt første barn :0)

Skrevet

Jeg har termin18.oktober og venter en gutt:) Dette blir vårt 3.barn, har gutt og jente på 8 og 11 år. Skal føde på Lillehammer.

Skrevet

Jeg har termin 14.oktober :) Bor i Ålesund og skal føde på Ålesund sykehus..

Skrevet

Jeg har termin 3.okt og skal føde på Førde Sentralsjukehus:)

Skrevet

Jeg har termin 3 oktober og venter en jente. Har en jente på snart 20 mnd fra før! Bor på slependen.

Skrevet

:) Jeg har termin 14. oktober og venter en liten donorgutt som skal se dagens lys ved Stavanger Universitetssykehus :)

Er 39 år og enslig - men alt dette visste jo du Gravid30 ;)

Skrevet

Endelig er du her igjen Sunshinebaby70:=)))) Jepp, alt dette visste jeg.

Nå er det ikke lenge igjen:=)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...