Gå til innhold

Forsinket mens, negativ test!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en MA for ca 2 mnd siden, jeg var 12 uker, mens fosteret ble målt til ca 10 uker. Ved denne graviditeten hadde jeg tidlige symptomer: voksesmerter i underlivet,kvalme,ekstremt ømme bryster og vondt i bekkenet. Da MA ble oppdaget på tilfeldig UL fikk jeg først en tablett for å sette i gang prosessen, men måtte allikevel ta utskrapning uken etter.Så gikk det ca 4,5 uke før jeg fikk mensen igjen.Hadde i den perioden kraftige eggløsningssmerter noe jeg normalt ikke har men tenkte det sikkert var i forbindelse med alt som hadde hendt der nede.Vi hadde da begynt å prøve igjen ca 9 dager etter utskrapning uten hell:/ Ved denne eggløsning hadde vi sex hver dag fra 4 dager før til to dager etterpå(utifra eggløsningskalkulator).Jeg skulle nå hatt mensen for 5 dager siden, har tatt to tester, tok siste den dagen jeg ventet mens men begge var negative.Har hatt murring/stikking i underlivet helt siden EL, og litt tunge bryster men ellers ingen av de andre symptomene jeg hadde sist..kan jeg allikevel være gravid?selv om jeg ikke har like sterke symptomer som sist?tenkte å ta ny test nå, men er redd den skal være negativ og bli skuffet igjen :( Er det andre som har opplevd liknende?hvor lang tid pleier det å ta før man blir gravid etter MA??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være gravid ja. Hvert svangerskap kan være totalt forskjellig... Ellers kan det også være litt kluss i syklusen. Det kan skje etter MA ol.

Hvor lang tid det tar å bli gravid etter Ma er nok veldig forskjellig.

Skrevet

ok, ja viss symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap så er det jo et bittelite håp:) Har kjøpt flere graviditets tester idag, men tror vel innerst inne at den er negativ:( tenker og at det kan være kluss i syklusen men syns bare det var rart med murringene/stikningene, har liksom aldri hatt d før til vanlig. men får bare krysse fingrene da :)

Takk for svar :D

Skrevet

tok en test idag tidlig, der kunne man skifte en veldig svak strek, men man såg at det var en strek der, så tok jeg en ny nå i ettermiddag men der var det ikke antydning til strek engang :(( forstår ingenting?? har testen da vært falsk positiv??:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...