Gå til innhold

Hei, så har jeg sendt mail til avaklinikken er det noen som hvet hvor lang tid før man for svar?

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg sendt mail til ava klinikken i riga. Er det noen som hvet hvor lenge det er før vi for svar? Er så spent da vet dere. Jeg er 45 år og har prøvd å bli gravid uten hell. Fikk tilbake prøvene om mandag og de var ikke bra. Jeg hadde vist kommet i overgangsalderen jeg ble så veldig lei meg.Så vi har bestemt oss for å få en donor baby fra riga klinikken. Vi skal bruke min mann sin sperm da håper på svar.:-)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært i Spania for ED 2 ganger, ble gravid, men mistet begge gangene. Spania er dyrt, derfor er jeg nå på utkikk etter andre muligheter. Jeg sendte mail til Riga og fikk svar dagen etter. Nå er det helg, du får nok svar i begynnelsen av neste uke. Lykke til, det er spennende!!!

Vi mailet Ava i Riga og fikk svar dagen etter, og fikk komme på 1. samtale om 2 uker. Etter samtalen fikk vi ny mail etter 2 dager om at de hadde donor klar til oss. Regner med innsetting i begynnelsen av september, så dette har gått fort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...