Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det allerede til et par nære venner, men ingen i familien eller jenta vår vet det enda. Jeg er 9+6, vil gjerne fortelle det til jenta vår først, så det blir nok rundt uke 12 eller før hvis UL neste uke går bra. Hva har du tenkt?

Er i uke 9, og har fortalt det til familie, noen venner og sjefen på jobb. Magen er som en ballong så tror folk kommer til å se det snart. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Og gjengen på jobb kommer til å skjønne det når jeg ikke er med ut å tar en røyk :)

Var sammen med noen venner de siste par dagene, fortalte ikke de noe..

Skal være på fjellet med foreldrene mine neste uke, og de vil nok stusse noe når jeg ikke drikker vin, for vi er en matglad familie som får vin til maten. Så forteller nok de det da.

Vet ikke helt med andre.... Er første gangen jeg er er gravid, så alt er nytt og usikkert..

Annonse

Skal til å gå inn i uke 9 nå i helgen. Fortalte det til foreldrene mine i dag. Men kommer nok til å vente til nærmere uke 12 før jeg forteller det til venner og resten av familien.

Det har nok fremdeles ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid, så jeg har lyst til å se at alt her i orden før for mange får vite om det.

11+3 idag og har kun fortalt min bestevenninne :) mor og far får vel vite det etterhvert, så kommer svigers. Jobben venter jeg med helt til det begynner å synes. Har virkelig ikke lyst til å fortelle jobben i.o.m at jeg nettopp har begynt i ny jobb i en leder-stilling. Vet det er slemt, men jeg drøyer det så lenge jeg kan.

forige graviditet fortalte jeg om til de aller nærmeste i uke 13! d var fantastisk godt å bære på en så god hemmelighet helt frem til da:) da var d liksom bare min og samboer sin hemmelighet. en graviditet blir fort "allenmannseie" føler jeg, d vistes heller ikke noe på magen min før i uke 15, så folk ble jo så overrasket da jeg fortalte nyheten. :)

nå er jeg ca bare 5 uker på vei, så d blir nok vår hemmelighet en stund til.

med mindre magen kommer tidligere denne gangen da :)

Dere er så mye flinkere enn sambo eg meg! Vi har jo hørt det der med at pga risiko for sa skal man ikke si det før i uke 12, men da jeg testet positivt på to tester i uke 4 klarte vi å holde kjeft i ca 24 timer.... så måtte vi bare si det til familien, og til den og til den og den.... blir den runda dersom det ikke går bra, men vi krysser fingrene!

Jeg er så heldig at bestemoren min har bursdag samme dag som jeg er 12uker på vei, så da blir det storoveraskelse til hele familien! Hun blir oldemor for føste gang, så det blir nok en fin bursdagsgave tenker jeg (:

Jeg skal fortelle det til et par venner om en uke eller to, bare så jeg har noen å prate med. Ellers vil jeg fortelle det til sjefen, da jeg må bytte arbeidplass etterhvert som magen begynner å vokse.

Annonse

Jeg fortalte det til foreldrene mine når jeg var 4 uker på vei, så fikk et par venner vite det når jeg var rundt 7 uker (fordi de skjønte det uansett da jeg ikke drakk vin på jentekveld;)) Var på ul på mandag og da jeg så lille bevege seg og fikk høre hjertelyden, så klarte jeg ikke holde på hemmeligheten lenger:)) Nå er jeg 11+4<3

Svigerforeldrene mine fikk vite det allerede i uke 6, men det var fordi samboeren min ikke klarte å vente. Skal prøve å ikke si noe til fler før i uke 12:-) Men kan hende noen rundt begynner å lure etter som jeg er så dårlig hele tiden...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...