Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig synd å høre at TR kom og at du hadde negativ test her om dagen=/

Men jeg ønsker deg lykke til i neste PP:)

Jeg har også TR nå og har vel EL rundt den 20 august.

Blir spennende å følge hverandre i neste PP når vi ligger ca. like langt i løypa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner blir litt usikker jeg nå, for kom ikke noe blod når jeg var på do sist :/ men har ingen tro på at jeg er gravid så har nok EL rundt samme tiden som deg ja :) blir kjempe spennende å se om vi begge klarer det neste gang :) hadde vært litt artig om vi ble gravide begge to rundt samme tid :) hihi

Skrevet

Hmm, det var jo litt merkelig da.. Pleier som regel å komme som en foss de første dagene her :P

Ja, vi må holde hverandre oppdatert:p Er så spent på om det klaffer på første forsøk. Mannen kommer hjem fra sjøen den 17 da, så det passer perfekt mtp. el:) Men hvis det ikke klaffer, så mister vi neste el, for da har han allerede dratt ut igjen:p Prøvetiden kan bli laaaang!!! Hehehe.

Skrevet

Ja, syns det var litt merkelig jeg også, for pleier å ha jevn menstruasjon når den kommer i noen dager også blir det mindre og mindre til den slutter helt. Så dette har jeg aldri opplevd før. Har i tillegg fått feber også, sitter med 38 i feber både jeg og datteren min. Jeg kjenner ikke noe til den, men datteren min er slapp og ligger langflat på sofaen her :P

Bra at dere rekker neste el da :) håper dere klarer det på første forsøk sånn at dere slipper vente så lenge :) blir spennende dette :D

Har lagt deg til som venn jeg, sånn at jeg finner deg lettere :P heheh

Skrevet

Ja, man kan bli litt surrete i hodet av alle disse rare tegnene og symptomene, men det er vel slik det skal være å være prøvere:)

Du får ta en test igjen om noen dager hvis ting forsatt er unormalt:p

Jeg gleder meg til å begynne å teste, har jo en hel haug av tester i skapet nå, både el-tester og graviditetstester:)

Men vet med meg selv at jeg kommer til å bli såå skuffa hvis jeg får en neg.test, hehe:)

Hehe, ja, det er greit ja!:)

Skrevet

Venter fortsatt på de jeg bestilte på nettet, så hvis jeg ikke får skikkelig mens så tar jeg en test når de kommer :)

Jeg ble skuffet når de første testene jeg tok var negativ, men etter noen tester var brent av så ble det på en måte lettere å få det negative svaret. Så nå tar jeg det egentlig bare som det kommer, og satser på det ikke tar lang tid før det klaffer :)

Skrevet

Utrolig kjedelig med TR :(((

Jeg ligger likt dere i løypa :) Ett par dager før. Blir spennende å følge med =)

Skrevet

Merkelig med de "lene89".. Grusomt å ikke vite :(( Håper du snart får ett klart svar!

Skrevet

Ja, er det.. Skal straks sjekke om jeg har begynt å blø igjen eller ikke. Utrolig merkelig..

Ååå, så koslig :) Ja, vi får følge med på hverandre så får vi håpe at vi alle får en liten spire til å sitte denne mnd! Hadde vært utrolig kjekt! :)

Skrevet

Ja du må sjekke :)

TR har også vært litt uvanlig. Pleier å begynne rolig for så å ta seg opp mot det værste på dag 3. Men denne gang begynte den kraftig. 2 dager skikkelig hardt, så ille at jeg svimlet. I dag er det veldig lite... Men jeg tror nok at psyken spiller en liten rolle her også jeg... Er rart det der.

Men men. Vi satser på spire alle sammen. tenk å få baby i mai da??? Ååååå vidunderlig hehehe =) Lov å drømme ihvertfall =))

Skrevet

Ikke noe blod denne gang heller. Merkelig..

Jeg ønsker hvertfall å få baby før sommeren kommer. Har vært gravid en sommer før, og det var ikke så veldig kjekt synes jeg. Så satser på å slippe det :) det hadde vært helt topp å være gravid om vinteren når det er kaldt og utpå våren når det nærmer seg å bli varmt også når sommeren setter inn så er babyen allerede kommet. :)

Skrevet

Ja, jeg også, ønsker helst vår/sommerbaby, ikke høst/vinterbaby, hehe:) Men er jo veldig velkommen om det skulle vise seg å bli en oktoberbaby også da:)

Sist gang fikk jeg marsbaby og det passet kjempefint å gå gravid da:) Var litt klatt ute til å trille, så en mai/junibaby hadde passet flott da:D

Skrevet

Jeg fikk i september sist gang så jeg ønsker helst å få litt tidiligere på året denne gang:P Men blir jo glad uansett når den kommer :) nå er jeg ganske sikker på at det er tr som har kommet så nå skal jeg forberede meg til neste el :) leeenge til :(

Skrevet

Ja, jeg synes også det er lenge til el å endaa lengre til jeg kan begynne å teste, hehe:p

Skrevet

Ja, går altfor seint dette.. Vil bli gravid nå! Men må nok bare vente og vente. Håper tiden går fort :)

Skrevet

Ja det er lenge til :(

Men tiden går fort da. Heldigvis =) En må bare tenke positivt, selv om det ikke alltid er lett.

Skrevet

Synes tiden går utrolig sakte nå... Utålmodig, og litt trist.. Begynte jo å håpe at jeg kanskje hatt blitt gravid, så mange symptomer som jeg hadde..

Skrevet

Hei Lene,

Betyr det at du har fått tr på ordentelig nå? Har det veldig likt som du har beskrevet og det gjør meg helt tullete... Mister håper hver gang det er litt blod, og klarer ikke å gi slipp på det når det går mange timer mellom hver gang det er noe der.

Skrevet

Tror jeg har fått tr på ordentlig nå ja :( Men klarer ikke gi slipp på håpet om å være gravid siden jeg har hatt så mange symptomer. Vet mange av symptomene kan komme i forbindelse med tr også, men har aldri hatt det før når jeg har ventet tr.

Vet ikke om det kanskje kan komme av at jeg har sluttet på pillen? Sluttet i juni.

Skrevet

Kan godt være at kroppen er veldig tullete nå etter pilleslutt. Jeg sliter veldig etter jeg sluttet på pillene i slutten av juni. Har en hel masse symptomer på graviditet, ikke fått mensen og negative tester. Er kjempe frustrert! Føler du at du har gått opp i vekt etter du sluttet på pillen, eller at du føler deg veldig oppblåst? Føler du deg også veldig kvalm? Jeg har vært kvalm hver dag i 2 uker nå...kastet opp noen få ganger også, ordentlig ille :-( Jeg har skaffet meg legetime jeg, for å få sjekket ut litt hva som kan være galt. Håper du også finner ut av det!

Skrevet

Jeg føler jeg har lagt på meg en masse, og har vært litt oppblåst ja.

Er ikke så mye kvalm, har vært det er par dager. Skal til jordmor på mandag og snakke med henne, siden hun kjenner meg fra før. Har ikke lyst å gå til legene vi har her inne for jeg synes de er elendige. Så jeg valgte jordmora.

Er utrolif frustrert for jeg vil gjerne bli gravid fort, men føler at dette kan ta litt tid :(

Skrevet

Å, du skal til jordmor ja... det høres lurt ut! :) Håper du får svar hos henne.. Jeg skjønner du er frustrert, men det beste er å ikke stresse med det, for stress gjør noe med kroppen som kan føre til at det kan ta lenger tid før man blir gravid. Du får tenkte som så, at om det tar litt tid, så gjør ikke det noe. Du er fortsatt veldig ung og har hele livet foran deg, og masse tid til å få flere barn på :) Om du klarer å ta livet litt mer med ro, så tror jeg den spiren kommer til å sitte fortere enn du aner ;)

Lykke til hos jordmor på mandag! Jeg har ikke legetime før på fredag neste uke, pluss at jeg skal ta en test på onsdag igjen.. blir spennende.

Hold oss oppdatert :)

Skrevet

Har ikke stresset noe særlig egentlig, men har jo håpt at det skulle skje noe. Nå har jeg en syk liten prinsesse her, så nå tenker jeg ikke mye på det.. Nå går all energien min til å se etter henne..

Satser på at det kanskje går bedre neste el, hvis ikke så håper jeg på at september er mnd vår;)

Lykke til hos legen, og hold oss oppdatert:)

Skrevet

Ok, ønsker deg hvertfall masse lykke til! Skal følge med på hvordan det går etterhvert med deg :) Håper for din skyld at det klaffer i september, det hadde jo vært innmari gøy.

Og jo, takk :) Skal holde dere oppdatert vettu!

Skrevet

Ja, hadde vært gøy om det klaffet i september, var det vi opprinnelig planla ;) men for min del kan det klaffe nå i august, har el 20 august :) men tiden vil vise :)

Ønsker deg masse lykke til og venter spent på oppdatering! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...