Gå til innhold

norske damer med afrikanske menn )

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bor i oslo og ser ofte norske jenter som har funnet seg en afrikaner. dette er jo selfølgelig helt greit hadde det vært en "vanlig" afrikaner, (en som har jobb og normalt kvinnesyn) og ikke en som har fått asyl her, og driver med mye snusk i gatene og får penger av sosialen. hvordan kan så mange norske unge jenter falle for disse egentlig?? jeg forstår det ikke. så får de baby og blir alenemødre like etter.

å, nei gjelder ikke alle. men dere forstår hva jeg mener hvis dere vil.

Skrevet

kanskje de skal "redde" dem??? hvem vet...

Skrevet

De damene som finner seg slaskete afrikanske menn er stort sett norske kvinner som ikke ser ut. Pjuskete, ustellte, tjukke...Det er sånne damer som den normale norske mann rett og slett ikke vil ha. Dermed er de et lett bytte for desperat afrikaner som mer en gjerne vil bli her i Norge uten og gjøre en dritt!! Afrika mannen er damenes svar på mannens thai dame...

Alltså en ekel ustellt og alkolistert mann som ingen norske damer vil ha men som en ung,pen og desperat thai dame vil ha;)

Skrevet

"Venninnen" min lå med en afrikaner fordi hun mener at hvite barn er styggere enn mulattbarn. Nå er hun alenemor til en mulatt, men det var visst verdt det mente hun. Unødvendig å si at hun er svært unormalt, og ikke særlig sympatisk.

Skrevet

de er ikke nødvendigvis stygge disse jentene, det er all slags utseende.

men de har jo alle noe til felles. liker de å bli behandlet dårlig rett og slett? som tar så dårlige valg og har så dårlig dømmekraft.

Skrevet

Både unge og eldre norske kvinner blir jo lurt trill rundt av disse mannfolka, mange av de norske kvinnene som velger slike menn er kvinner med store problemer selv, eller kvinner som ikke får oppmerksomhet fra vanlige menn.

Skrevet

Ei venninne av meg pleide å bare gå ut med menn fra Afrika. men så gikk hun ned rundt tredve kilo, og da gikk hun over til nordmenn igjen.

Senere sa hun at hun hadde dårlig selvtillitt som tjukk, og visste at mange afrikanere likte litt runde jenter.

Skrevet

Er det mulig at noen rett og slett bare liker hverandre og har et forhold basert på kjærlighet da?

Skrevet

Hehe, jeg kom på en ting... jeg gikk introduksjonskurs i arabisk på Blindern for noen år siden, fordi jeg holdt på med et prosjekt hvor jeg skulle lære meg litt av språket til alle vennene mine.

En overraskende stor andel av de andre deltagerne på kurset var (svært) overvektige kvinner i 30-40-åra. Tenkte mitt om det, men kurset varte dessverre ikke lenge nok til å bli ordentlig kjent og få teorien bekreftet :)

Skrevet

Jeg traff mange damer som hadde fått barn med afrikanske menn da jeg jobbet på en barneskole i Oslo for noen år tilbake.

ALLE var alenemødre, 80% var overvektige og ikke spesiellt pene, nei.

Men barna var jo helt skjønne...

Det sprø er at flere av mødrene hadde flere barn med forskjellige afrikanere. Men alle var alene med dem.

Skrevet

Umulig å se noen utenfra og vite hvordan de er.

Jeg ville ikke vært sammen med noen som ikke jobbet, og som hadde et usunt kvinnesyn uansett etnisitet, men en god mann er en god mann uansett hvor han kommer fra..

Skrevet

Anonym 11:16 her:

Det har du rett i, men i jobben min ble jeg godt kjent med både barna og mødrene.

Skrevet

De er vel hypp på å få seg noe realt stort noe kanskje... hihi

Skrevet

22:01 He,he! Akkurat sånn jeg også har tenkt. De som finner seg en afrikansk mann er de som er tjukke og . Som den normale mannen i gata ikke vil ha.. Bra sammenligning med mannens thai dame..he,he! Det er faktisk akkurat det samme;)

Skrevet

Jeg jobba sammen med en skikkelig feit jente som hadde sex med flere afrikanere. Hun sa at penisstørrelsen var oppskrytt. Flere av dem hadde små.

Skrevet

og de norske menn som finner seg afrikanske damer? hva med de?

jeg tror ofte utlendinger er mye mer oppmerksomme mot jenter i forhold til å gi kompliment osv og at det er dette som gjør at jenter faller dem lett...men så kommer det til et stykke også innser man at disse utenlandske mennene ofte (ikke alltid - kan ikke skjære alle over en kam) har et kvinnesyn som man ikke kan godta, de blir eiersyke og kontrollerende...og så ender man opp alene. Vennina min fant seg utlending, sååå forelska og han var så oppmerksom og snill og grei, helt til hun ble gravid og de flyttet sammen, da begynte han å banke henne...

Skrevet

En venninne av emg var lenge sammen med en afrikaner.

og jeg tror rett og slett fordi hun har mindrevedighetskomplekser, ADD og ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

Etter 2 aborter bestemte hun seg for å beholde barnet og det ble slutt mellom dem.

Hun synes jo nå det er ufattelig vanskelig å finne seg en ny mann fordi hun har et mulatt barn.

I hennes tilfelle var det overvekt kombinert med dårlig selvtilitt, mannfolkene hun har hatt forhold til deretter, har også behandlet henne dårlig.

Skrevet

Fy flate så dømmende enkelt av dere er................... Hilsen en "feit" jente som har en norsk mann i god jobb

Skrevet

1248, jeg verken kjenner eller har sett en en afrikansk mann (av den lavstatustypen) som har gått hand i hand med en PEN og SLANK norsk dame. Det er alltid de tjukke ustelte og de med lav selvtilitt som ender opp med slike menn som i samme slengen behandler dem dårlig!

Skrevet

Hva er det med denne problemstillingen som er så fantastisk fasinerende?

Skal ikke denne diskusjonen noen gang ta slutt?

Jeg er faktisk overvektig, og sammen med min sønns fantastiske far.

Han har Mastergrad, jobb, og er en god far og mann...

Og vet dere hva???

HAN ER AFRIKANER!

Jeg er stolt av mannen min jeg. Og syns det er riktig synd om det første dere tenker når dere ser meg og min sønn er :

"Hu der er tydelig overvektig. Sikkert like dum som alle de andre som tuller seg bort i sånne trygdesnyltene afrikanere"

Hva slags verdier er det dere lærer barna deres?

Hva med å akseptere enkelt menneske for det det er?

Skrevet

Det er klart at det alltid vil finnes unntak, og det er jo bra for deg at du har en god mann. Men i noen tifeller så oppstår stereotyper av en grunn, og det er faktisk veldig mange afrikanske menn med dårlig kvinnesyn. Om de er uutdannede så blir kulturforskjellene store.

Men det er klart det finnes unntak!

Skrevet

Det kan så være...

Men jeg kan med hånden på hjertet si at de afrikanske mennene jeg kjenner eller har kjent har et moderne syn på kvinnen og er riktig proaktive med tanke på karriere, utdannelse, politikk etc...

Det hjelper nok å kjenne et par, og ikke bare ha antagelser over de dere ser på gaten.

Selvsagt er Oslo et isolert område med MANGE ufordragelige menn.. Være det norske, polske, nigerianske, somaliske, albanere osv...

Og de er ekstremt tydelige der de henger rundt Gunerius/Oslo city.

Men ikke la det være deres eneste kilde til deres konklusjoner!

Skrevet

De afrikanske mennene som vandrer rundt her i byen er av den ekle sorten..De står og røyker på et hjørne mens de liker av seg " du varra med meg hjem" til absolutt ALLE damene som går forbi. Du skal være bra stygg og ha tidenest verste selvtilitt om du faller for noe sånt...

Dette hørres sikkert veldig rasistisk ut men det er faktisk sant, er en hel gjeng med afrikanere som holder på sånn i byen..

Skrevet

Dessverre kjenner jeg til flere tilfeller av det du snakker om, der de norske jentene dilter etter på absolutt alt mannen bestemmer. Ei venninne av meg måtte ta drosje til føden, han gadd rett og slett ikke kjøre henne! Blir så forbanna at jeg har vurdert om jeg fremdeles kan være en god venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...