Gå til innhold

På overtid tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke når jeg hadde el, tror kanskje det var på cd 12 da jeg hadde skikkelige murringer fra begge sider. Er på cd 28 idag og tanta har ikke dukket opp. Hadde en liten blødning 9 dpo og en bitteliten blødning 13 dpo. Har harr tidvise mensensmerter og veldig til luft i magen. Idag er jeg bare kvalm. Tør virkelig ikke håpe noe som helst. Ikke tør jeg teste heller, er livredd den skal være positiv. Får fortsette med å sjekke do papiret en uke fremover til tror jeg....

Blir skikkelig nervør av hele greia....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan jo høres ut som om det er noe på gang..men hvorfor er du redd den skal være positiv? Har du forsatt "forbud" mot å blir gravid av akupunktøren din?

Er selv under utredning, så er ikke meiningen vi skal prøve heller..men orker ikke å bruke prevansjon hele tiden, så alt kan jo skje :) men prøver jo helst å unngå det akkurat nå da.

Men selv hadde jeg ikke orket å gått uten å teste, men vi er alle ulike :)

Skrevet

Så spennende Carina, krysser fingre og tær for deg: XXXXXXXX

Skrevet

Jeg også krysser fingrene for deg min venn:) NÅ må det bare være deres tur snart......kommer til og følge med i spenning her inne på deg:)

Varm klem fra meg:)

Skrevet

Dere er nå søte :)

Neida har ikke noe forbud nå, fullt klar signal fra akupunktøren. Aner ikke hvorfor jeg er redd den skal være positiv. Er vel bare det at jeg har mista et par ganger. Mulig jeg stikker over på apoteket i morgen å kjøper en test. Hadde tenkt å ta en liten tår i morgen kveld.

Skal nok holde dere oppdatert :)

Klemmer tilbake :)

Skrevet

Nå er jeg veldig spent på om du har testet altså kjære deg:))

Å, jeg kjenner alt for godt til den følelsen av skrekk-blandet fryd.......men prøver man ikke får vi ikke vår etterlengtede belønning eller:) Men det er en opp og ned bane hele veien, særlig for oss kvinnene som har kjent det fysisk på kroppen tror jeg:) Og ikke minst for oss som har mistet sent......

Men min venn, her sitter nå jeg med voksende mave, snart uke 17 og mulig det er ei lita jente:) Ekstra stas siden jeg mistet mamma`n min for ikke så lenge siden og hun skal oppkalles etter henne, Helene:)

Varm, stor varm klem fra meg:)

Skrevet

Å så hærlig at du er kommet så langt allerede, tia har jo gått fort :) Helene syntes jeg er et veldig fint navn,

Her fikk jeg tante besøk idag så sparte jeg meg de pengene. Har ikke helt kontroll på syklusen min for tia, Sist pp hadde jeg el på cd 20, denne gangen aner jeg ikke. Men jeg skal trampe opp til fastlegen i september så da blir det utredning.

Skrevet

Uff, det var ikke det jeg ville høre da.....

Men håper du får god hjelp på utredningen. Jeg fikk min mann med på laget og han var og sjekket sine svømmere flere ganger. Slik at jeg ikke dyttet i meg alle disse hormonene til ingen nytte......

Ønsker deg/dere alt godt og håper du ikke trenger utredning men sitter med positiv test neste mnd:) Følger med deg min venn.....

Klem fra meg

Skrevet

Sender deg en god klem, Carina..

Skrevet

Trodde tanta kom, men den gjorde ikke det. Er nå på cd 30 og aner ikke hvor mange dager over ikm. Vurderer å dra å kjøpe test nå...

Skrevet

Så utrolig spendende ;-)

Denne gang må det da være din tur.

TEST!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem, og lykke til

(og dersom den er positiv, så har den det meg å klamre seg fast ut svangerskapet, det har vært litt for mange som har kommer tilbake den siste tiden)

Skrevet

Høres jo litt ut som meg dette her - med småblødninger før IKM. Trodde også at TR kom, men etter flere positive ELtester fikk jeg positiv digital g-test i dag (til tross for at jeg fortsatt blør..)

Ta en test! Nå er det virkelig din tur :) :)

Skrevet

Skulle kjøpe test idag, men det sto en haug med kjentsfok utenfor apoteket, og det så ut til at de skulle stå der en stund så da ble det ikke noe test. Men blør nå på nytt, ser ut til at det kommer i forbindelse når jeg har avføring og må ta litt i.... Reiser hjem i morgen eller onsdag og der har jeg tester liggende.

Skrevet

Åååå krysser fingrene for deg!

Du har virkelig en sjanse her. Lykke til når du kommer hjem :)

Skrevet

Lykke til nå du kommer hjem

Skrevet

Ahhhh så spennende, lykke lykke til. Håper virkelig jeg får selskap av deg inne på 1 trim :-)

Skrevet

Krysser fingrene mine for deg :)

Selv ser det ut til at kroppen er i gjenge igjen hos meg - kjenner EL-smerter og det er hæææææææærlig, hehe ;)

Kom med oppdatering snart da!! Tenker masse på deg!!!

Stooooooor klem fra

Skrevet

Merker at jeg lever litt i spenning nå ja... Drar hjem idag og der er det tester liggende. Fortsatt ingenting til tanta, men har fortsatt noe små blødninger. Puppene er i ferd med å bli ømme og jeg har til tider veldig mens smerter.

Skal komme med oppdatering så fort jeg har testet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...