aprilbarn-mamma Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg bruker p-piller, men har nå den siste uka hatt veldig symptomer på graviditet (har et barn fra før så husker hvordan det var). Skulle hatt mens på tirsdag men droppet den (hoppet over juksepillene) men merker likevel disse typiske pms symptomene... Det har jeg aldri gjort før når jeg har droppet juksepillene. Noen med erfaring? Er redd jeg er gravid og skader fosteret ved å fortsette med pillene. Men tok en test i går som var negativ. Men min syklus er egentlig 34 dager så kanskje det blir feil ifht p-pillenes 28 dagers syklus??? Er liksom så sikker på at det er noe på gang her.... Men vil liksom ikke slutte å ta pillene før jeg vet heeelt sikkert heller siden graviditet i utgangspunktet ikke var planen ennå... Men er jeg gravid er barnet selvfølgelig velkommen:) Kan pillene skade fosteret på noen måte? Noen som vet?
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 prøv å google det finner som oftest svar der
aprilbarn-mamma Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 ja har gjort det, og det skal ikke skade fosteret. men man skal slutte så fort man finner ut at man er gravid... men får bare ta en test om noen dager igjen og håpe den er negativ. ellers blir jeg et nervevrak i sv.skapet :-S
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 du vet jo ikke om du er gravid så du kan nok gå på de til du finner det ut helt sikkert håper alt order seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå