Regnbuens barn™ . Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Noen som har noen formeninger? Jeg har hatt begge deler, Urban jungle som single vogn men ble ikke brukt som nyfødt vogn, og TFK som søskenvogn. Hva er deres erfaring som nyfødt vogn? Jeg digger håndbremsen på TFK sin, men syns designet er litt grovt, Urban jungle/Mountain buggy har finere design..men ingen håndbrems..
togutter-08og10 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Bagen er 6 cm større på TFK, så det er jo noe å vurdere. Om du trenger håndbrems eller ikke er noe du må vurdere. Jeg har hatt det på min vogn, men ikke brukt det så mye. Jeg syns også MB er finere å se på. Men begge er nok gode vogner.
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2010 Takk for svar ;-) Ja, jeg syns MB er en flottere vogn, hadde den til min datter, men den ble kjøpt inn etter at hun sluttet å ligge i bag. (solgte vogna da det så ut til at det skulle bli mange år til nestemann kom) TFK er jo fryktelig praktisk med tanke på håndbremsen, her jeg bor er det jo noen nedoverbakker som kan bli tunge hvis det er mye vekt i vogna ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå