Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Torbjørn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en gutt på 1 år som heter Torbjørn. Liker det såklart kjempegodt å har fått masse positive kommentarer på det stødige og flotte navnet!:) Sier det ofte sammen med Helene siden han har et søskenbarn som heter det, så for meg klinger de også godt sammen!:)

Annonse

Flott! Ville gjerne brukt det til førstemann selv men mannen min brukte vetoretten sin sa han (ikke ante jeg at han hadde en men...). Han synes navnet er for traust og ikke passer til en liten gutt, jeg synes det er solid og et godt norsk navn som ikke så mange heter lenger. En av mine favoritter altså!

Kjempekoselig navn som jeg godt kunne brukt selv :-) Synes derimot ikke navnet står i stil til Helene, men det trenger det jo heller ikke gjøre... Det er en smakssak. Skal du ha noe som passer til Helene må du velge noe alla Nicolay, Andreas eller Aleksander.

Gøy å høre hva andre syns. Mannen foreslo navnet, og det er et navn jeg aldri ville vurdert ellers, men så har jeg tenkt mer og mer på at det er fint. Ser for meg en stabil og real person, så det gjør det ekstra fint.

Vurderer også Håkon, men jeg syns kanskje det er litt mer kjedelig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...