Prøver på nr 3! Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Første dag av siste mens var 28 juli. jeg har en syklus på 30 dager. Når er det lurt å teste for å finne neste eggløsning? Håper det klaffer denne måneden. Vi ønsker oss så veldig en liten baby igjen...
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 tror du skal ha el rundt 13 august så du kan sikkert teste nå snart
~ Kali ~ Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 brukte eggløsningskalkulator for å komme frem til det hehe
Prøver på nr 3! Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 hvor finner jeg eggløsningskalkulator?
Gjest Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Hei.. Her er en link til eggløsningkalkulator; http://www.babyverden.no/Verktoy/Egglosningskalkulator/ .. Jeg er også ny på dette jeg begynnte å teste meg ganske tidlig for EL, for jeg var usikker på hvor lng syklus jeg har osv.. Fikk positiv EL-test på dag 8! Så regner med jeg har lang lutfase ( tror jeg har 28 dagers syklus men varierer)... Så da testet jeg meg morgen og kveld, dyrt men var greit for jeg siden jeg fnt ut tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå