Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hva som hjelper mot halsbrann???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et glass melk eller samarin. hjelper meg ihvertfall:)

Skrevet

God kveld i stuen :-)

Det som hjalp og reddet mine svangerskap var Loveharts. Knasket en rull med de så sov jeg godt på natten. Var det ille på dagtid nølte jeg ikke med å spaise t ruller på en dag,

Prøv det, det er verdt et forsøk :-)

Skrevet

eneste som hjelper for meg er nok å amputere halsen, hehe. er plaget med halsbrann fra før, og nå er det tusen ganger værre. hjelper ikke med noe som helst. Men, du får kjøpt halsbrann tabeletter på apotek som du kan spise, gaviton/gaviskon, ja ett eller annet sån heter det, hehe. disse skal hjelpe også. funker for meg i noen min, nok til at jeg får sovnet på kvellen. så har man "normal" halsbrann og ikke så ille som meg, så hjelper nok disse :) lykke til

Skrevet

Novalucid i store mengder! Sliter med halsbrann selv.

Skrevet

Hadde voldsomt med halsbrann i mitt forrige svangerskap, men da bare de siste to månedene. Er nå i uke 17 og synes det er vel tidlig...

Prøver å unngå å drikke juice etc, i allefall på kvelden. Ellers merker jeg at sterk mat bør unngås. Men klarer ikke helt:)

Har fremdeles noe effekt av melk, men anbefaler absolutt Gaviscon dersom du er mye plaget, det hjalp i allefall meg forrige gang.

Skrevet

Samarin. Sist var det flere ting som hjelp i korte perioder, bl a sjokolademilkshake. Men utover dagen, og spesielt kvelden og natta var det bare samarin. Tok en før jeg la meg, og måtte ofte opp en gang natta også. Det var JÆVLIG. Fikk ei jente med vanvittig MYE hår. 14+3 nå og har kjent det noen uker allrede, men ikke slik at jeg har måttet bruke samarin eller andre ting enda. Det var 3tri som var verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...