Billie Jean Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hei;) Jeg er på første pp etter å ha fjernet kobberspiralen. Fikk noen blødninger 5 dager før ikm, som mensen, men alt for tidlig (festeblødninger?). Tok en negativ clearbluetest 2 dager før ikm, men har følt meg så rar i magen at jeg tok en til i dag, 1 dag etter ikm. Mulig jeg innbiller meg dette, men jeg synes jeg ser en svak strek. Men den er svak altså! Noen som har opplevd kraftige festeblødninger, og så testet positivt?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg hadde svak strek to dager før menstruasjon så dagen etter ikke noe strek, mulig et befruktet egg som "sneiet" innom men ikke festet seg :-/ Det er min erfaring med svak strek hvertfall. Håper streken din blir sterkere og sterkere
Billie Jean Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 Får ikke tatt bilde der streken synes. Er vel bare innbildning, mannen min klarer ikke se noe, så nå koser jeg meg med en baileys, og gjør meg klar for en ny pp;) Jeg må bare si at jeg beundrer dem som har holdt på lenge med prøving. Sist jeg ble gravid skjedde det på 2.pp, og forventer liksom at det skal gå like fort denne gangen. Argh, at man skal være utstyrt med så lite tålmodighet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå