mamma til 3:) Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Var innlagt på sykehuset for noen uker siden med premature rier... Låg til observasjon i 3 dager. Hadde tak, men de var ikke vonde. Og nå har det begynt igjen. Hatt 3-4 tak på 3 minutter. Noen som har hatt premature rier for å så få det igjen???
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hei hvor langt er du på vei? Jeg ble innlagt i 32+2, er 36+2 nå, og har hatt tak siden, noen ganger 3-4 stk på få minutter, og så kan det plutselig gå 1-3 timer før neste tak! Men hvis de fortsetter syns jeg du skal ta en tlf til føden, de vil vite bedre hva du skal gjøre Var inn en tur selv i dag da takene hadde kommet med 5 min mellomrom i 4-5 timer..hadde liksom trua, men det var ingen åpning, og litt forskjell på riene..nå har det gått over til en konstant smerte, og jeg er lei..hehe! Har begynt å tro at han aldri kommer..så vi får se
mamma til 3:) Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 Nå er jeg 33+4 og var innlagt når jeg var 30+1. Nå har det roa seg litt faktisk:) Merker det kommer når det blir stress rundt meg og jeg er sikkelig sliten... Har hatt såååå strekk i magen i dag at jeg bare har måtte liggi stille på sofaen. Får ta en tlf om det ikke roer seg mer i løpet av kvelden... Vil liksom ikke bry noen heller da, men det er jo jobben deres:) Hehe, skjønner du er lei! Tiden går jo såååå sakte på slutten:p Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå