*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Mini har i dag fått sin første tann Han ble 4 mnd i går og i dag har tanna brutt seg igjennom:) <3 HURRA for gutten til mamma!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 er det bare meg som savner en LIKER knapp her ? hehe Gratulerer
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 Skulle vært en LIKER knapp ja;) har jeg tenkt på flere ganger:) Takk!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 Skulle vært en LIKER knapp ja;) har jeg tenkt på flere ganger:) Takk!
satser & vesla Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer :-) Snuppa her er 8,5 mnd og vi ser ingen antydning til tann. Men, du kan tro at vi sjekker hver dag ;-)
Gjest Kira06 Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Gratulerer:) Første tannen er morsom, også blir det så som så med de neste. Biter deg når du forsøker å amme, sutrer og griner fordi det gjør vondt osv...hehe! Her er heldigvis tann nr 8 og 9 på vei nå, og gleder meg til hun blir ferdig med dette "tann-tullet"!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2010 ja! Mini har vært skikkelig sutrete og grinete de siste ukene. Sikla har rent og han har vært mer trøtt enn vanlig. Så godt den endelig har kommer igjennom:) kjenner hjørnet skikkelig godt! Er nesten litt glad jeg ikke ammer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå