Gå til innhold

Noen med vogn erfering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat vogn derfra!:)

Fikk den for 4 dager siden, og er stor storfornøyd:)

Hvilken er det du vil ha?

Venninnen min har samme vogn som meg (jet duo) og har brukt denne i 2 år nå. Man ser nesten ikke at den er brukt! Hun er veldig nøye og bruker ting pent da, men likevel...:)

Skrevet

prøvde tre vogner med første mann til jeg omsider fant drømme vognen. synes urban jungle til mountain bugge er bare perfekt. drøyde i det lengste siden jeg ønsket fire hjul. men nå ser jeg hvor praktisk det er med tre:)

Skrevet

Det var knallfine vogner! Men det er vel ikke bare utseendet det går på... Er det noen som har sett en test på disse vognene?

Skrevet

Vogna så veldig stabil og god ut.

Må bare sende litt ros til Teutonia (Mistral S)... Supergode hjul (luftdekk), god plass til både den nyfødte og 2-åringen (lang babybag og god sportsdel hvor barnet kan ligge strekk ut og hvile (evnt. ligge på siden hvis han/hun foretrekker det;))

Det aller beste er at håndtaket kan snus (sol, vind), det har vi benyttet mye!

Nå glede storebror seg til han skal få kjøre vognen med lillesøster oppi:) den vognen han er blitt for stor gutt til å bruke;)

Lykke til på vognjakt!

Skrevet

Da jeg var og kikket på vognene deres, var det først den typen som du vil ha jeg tenkte å kjøpe. Den var god og stabil og nydelig å se på! Understellet var veldig likt på Simo vognene men tror ikke den veide så mye som simo.

Jeg valgte Jet vognen til slutt da jeg fallt for de svingbare forhjulene. Men om det er fire "faste" hjul du ønsker ville jeg ikke vært redd for å kjøpe den!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...