Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ser det er en del som har skrevet til meg, men som jeg ikke har fått svart.

Noen ganger er det rett og slett fordi jeg ikke får noe opp på dere, andre ganger fordi jeg ikke har hatt energi og ork til det..

Men om dere ønsker så kan dere skrive inn her, så skal jeg ta en titt når jeg får tid.

Trenger fødselsdato:)

Og ta ting med en klype salt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Du spådde muligens positiv test på meg i august... men, da blir spørsmålet... tror du det er for tidlig å teste i morgentidlig?

Håper på svar! :-)

Fødselsdato: 141290

Cecilia

Skrevet

Hei! Kopierer fra innlegget mitt nedenfor:

Ja, jeg vil gjerne bli spådd! 8. pp nå og begynner å miste litt motet.

Kan du tenke deg å se på meg? Vil gjerne vite om/når vi skal klare å bli gravid, og om vi vil greie det uten hjelp.

Jeg er født 260273, han 270768.

Kontrollspørsmå, hvis du vil - hvor mange søsken har jeg?

På forhånd tusen takk!

Skrevet

Cessus

Tror det er litt tidlig enda. Mulig du bør vente til tirsdag for å få rett resultat:)

Når ha du ikm?

Lykke til:)

Skrevet

Satya

Hei:)

Tror ikke det skal bli noe stort problem, tror du er gravid innen 4 mnd. Så mulighet for graviditet i september:)

Tror altså ikke dere trenger noe hjelp:)

Har du lyst hår? ofte oppsatt hår. Mulig du jobber i helsevesenet?

Har du 2 søsken? at dere er 3 tilsammen liksom?

Skrevet

Vet egentlig ikke når jeg venter mens, siden jeg sluttet på p-pillene 27. juni og ennå ikke fått mens. Grunnen til at jeg sluttet på pillene var fordi gynekologen mente pillene var grunnen til at jeg hadde mistet mensen (ikke hatt mens på 10 mnd).. Så derfor aaaner jeg ikke når IKM er :) Jeg har kjøpt inn en test, så da er det bare å vente til neste uke... Blir veldig spennende å se.. :)

Takk for svar Frida :)

Skrevet

hei jeg er født 23.01.82 og har termin 18.09.10. jeg har siden ultralyd hatt en urolig følelse rundt dette med fødsel og den 28 august dato. kan du se noe spesielt i forhold til fødsel evt om det skjer noe spes den 29 august. blir så stressa av denne urolige følelsen. har født før, fødte da 1 uke før termin og gikk kjapt . tusen takk på forhånd. klem

Skrevet

Cessus

Ja, du får gi tilbakemelding når du vet da;)

Har du merket tegn til at du hadde eggløsning? Må være frustrerende å gå sånn å vente på mensen:P av alle ting. hehe.

Men tror ikke du rekker å få mensen før spiren sitter:)

Så den kommer nok ikke før neste år:)

Skrevet

Hei Frida :)

Født 211172 - prøver å bli gravid med nummer to - får barnet mitt et søsken, og tar det lang tid?? er snart 38 og er redd vinduet lukkes snart, hvis du skjønner ..

På forhånd takk :)

Skrevet

Kan du se på meg igjen Frida?? F. 190883 . Har termin 26 August. Men har voldsomme kynnere i dag . Og har hatt det nå i 3 dager. Ser du når jeg føder??

Lillegull er estimert liten oxo. Kommer alt til å gå bra??

Skrevet

kula 88

Tror den lille vil komme rundt den 16.

Vet ikke helt hva du tenker på ang den datoen.. Er det noen i nær familie som har gått bort denne datoen? eller noe annet lignende?

Nei, ble veldig usikker på dette altså:P

Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne vite hviklet kjønn:) Og når barnet kommer?

Jeg har termin 03.10.10 og fødselsdatoen min er 25.02.87.

Forresten - kan du se om far kommer til å være der under fødselen?

Takk! :)

Skrevet

26august

Tror det blir fødsel den 10.

Tror alt kommer til å gå bra:)

Skrevet

nick _

Tror kanskje du kan trenge noe hjelp? Men er godt mulig du klarer det på egenhånd og.

Føler februar på deg.

Ser en gutt:)

Skrevet

jeg bare lurte om noe spesielt skjer den 28 august. har hatt urolig følelse i kroppen for denne dato. mener du den lille kommer 2 dager før termin 16 sep. tusen takk for svar

Skrevet

Oppned

Jentefølelse.

Tror den lille kommer den 10.10.10 jeg. Morsom dato og:)

NJaa, litt usikker, siden du spør sånn.. men regner med han er der jeg:)

Lykke til:)

Skrevet

Merket mye hvit og tykk utflod 2 uker etter pilleslutt, vet ikke om dette kunne vært el, men ikke umulig.. Den dagen jeg sluttet på pillene, så var jeg hos gynekologen på ul og tok en hel masse prøver, på ul kunne hun tydelig se eggene mine som lå å ventet til at jeg skulle glemme en pille... derfor sa hun klart ifra til meg at om jeg ikke ønsket graviditet så måtte jeg være ytterst forsiktig etter pilleslutt. :) Men forsiktig var jeg da altså ikke.. :)

Så om det har klaffet så burde jeg jo egentlig få en positiv test nå? Om jeg hadde el to uker etter pilleslutt, så er det jo 4 uker siden nå... Men, som jeg har hørt flere ganger før, så kan en test slå ut senere på de som nettopp har sluttet på pillene (pga hormonene som ennå ligger igjen i kroppen)... Vet ikke om dette stemmer, men vet om flere som har opplevd å blitt gravid rett etter pilleslutt, og ikke fått positiv test før 5-6 uker etterpå.

Så om du har rett nå, så er jeg veldig veldig heldig! :) Jeg har en goood følelse inni meg hvertfall, håpet er absolutt til stede.

Skal holde deg oppdatert Frida!

:):)

Skrevet

Er det sant?? Haha:) Det er så nydelig - du er den andre som sier akkurat det samme. Morsomt!

Takk!

Skrevet

oppned

Var det første jeg følte da jeg skulle svare deg, den tiende.. men så så jeg senere at det ble 10.10.10:)

Lykke til

Skrevet

Det er veldig mulig at du kunne fått positiv test i morgen, men ville ventet litt hvis jeg var deg:)

Lykke lykke til:)

Skrevet

hei takk for at du spådde meg, du mener at barnet kommer 2 dager før termin, den 16 sep. eller mener du 16 august. det er ikke noe spesielt som har skjedd 28 august. bare en dato som jeg får opp og blir urolig i kroppen av. har aldri vært sånn for noen dato. bare derfor jeg lurte om du kunne se noe som skjer da. tusen takk for svar. kula

Skrevet

Vi føler ganske likt vi... jeg har også veldig på følelsen at jeg burde vente noen dager :)

Forresten..snakket mye med storesøstra mi disse dager, og hun ble også veldig nysgjerrig på alle de utfyllende svarene du kommer med.

Hun lurer veldig på når hun blir gravid igjen, hun har to barn fra før.

Kan du ta en liten titt på henne så hadde hun blitt veldig glad :-) Hennes fødselsdato er 260985.

Takk igjen Frida! :)

Gjest veslavår
Skrevet

Hei..

Lyst å se på meg??

Termin er 09.10.10. Ser du en dato for fødsel? Og kjønn??

Takk:)

Skrevet

cessus

Kan gjerne se, men er ikke sikkert jeg klarer å få inn noe siden hun ikke har skrevet selv, om du skjønner:P

MEN, får inn at hun er ganske lik deg på mange måter, men at hun er litt mørkere i håret, og muligens litt lavere enn deg?

Føler hun kan bli gravid ganske kjapt jeg. Mulig hun blir gravid innen 5 mnd. Men har mest troen på oktober:) En jente tror jeg da hun får.

Bruker hun briller? sånn av og til bare..

Også lurer jeg på om hun er litt mer bestemt av seg enn deg. At hun kanskje er den som har siste ordet som regel?

Kan noe av dette stemme?:P

Skrevet

cessus

Kan gjerne se, men er ikke sikkert jeg klarer å få inn noe siden hun ikke har skrevet selv, om du skjønner:P

MEN, får inn at hun er ganske lik deg på mange måter, men at hun er litt mørkere i håret, og muligens litt lavere enn deg?

Føler hun kan bli gravid ganske kjapt jeg. Mulig hun blir gravid innen 5 mnd. Men har mest troen på oktober:) En jente tror jeg da hun får.

Bruker hun briller? sånn av og til bare..

Også lurer jeg på om hun er litt mer bestemt av seg enn deg. At hun kanskje er den som har siste ordet som regel?

Kan noe av dette stemme?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...